شناسهٔ خبر: 19620650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

پروژه‌های مسکن مهر البرز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

R41451/P1377/S6,50/CT11

مدیر کل راه و شهرسازی البرز از اتمام تمامی پروژه‌های مسکن مهر این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، تقی رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهارداشت: دولت در انتهای سال گذشته بر اساس یک مصوبه تسهیلات مسکن مهر را از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان ارتقاء داد، این مسئله در واقع کمک به متقاضیانی بود که نتوانسته بودند آورده خود را تامین کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه هزار و 709 طرح در استان البرز جانمایی شده است، گفت: ، 90هزار و 379 واحد پروژه در استان البرز شروع شده است که حدود 43هزار و 500 واحد به فروش اقساطی رسیده است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر بیان کرد: 18 هزار واحد در دولت قبل و حدود 25هزار واحد در دولت تدبیر و امید به فروش اقساطی رسیده است.

دبیر شورای مسکن استان البرز با تاکید بر اینکه تعامل بین دستگاه‌های استان البرز در حد عالی است و مقرر شده است که تمامی محوطه سازی پروژه‌ها آغاز شود و شرکت برق، گاز و آب همراهی خود را مثل گذشته داشته باشند، بیان کرد:  بر اساس قول رئیس‌جمهور تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد و تحویل متقاضیان داده شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ارتقاء داده شده  و این موضوع نشاط خوبی در پروژه‌های مسکن مهر ایجاد کرده است عنوان کرد:  پروژه‌های شهرک ابریشم 92٪ و شهرک ماهدشت 95.5٪ پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی با بیان اینکه با حضور استاندار امروز تمامی مشکلات تعیین تکلیف شد و مشکل خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: واحد‌های آموزشی تا به امروز در پروژه‌های مسکن مهر ساخته شده ‌و امسال بنا‌ داریم تا در هرکدام از شهرک‌های ماهدشت و ابریشم یک واحد آموزشی ساخته شود، به دنبال این هستیم تا در این پروژه‌ها واحد‌های تجاری و خدمات رسان نیز جانمایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه مردم ساکن دو شهرک ماهدشت و ابریشم باید به جهت خدمات شهرداری تعیین تکلیف می‌شدند، اضافه کرد: این دو شهرک به شهرداری‌های ماهدشت و چهارباغ ملحق می‌شوند تا ساکنین آنها از خدمات شهری برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما