شناسهٔ خبر: 19617377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری تور صنعتی در مازندران

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری تور صنعتی و بازديد صنعتگران استان از نمايشگاه فناوری و نوآوری تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، كامران علی پور گفت: نمايشگاه فناوری و نوآوری با حمايت معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری و مركز همكاری فناوری و نوآوری در نمايشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در پنجمين نمايشگاه فناوری و نوآوری ايران، با حضور بيش از 120 شركت فناوری از 20 كشور و به مدت 3 روز، آخرين دستآوردها و نوآوری‌های فناورانه خود در حوزه‌های اطلاعات و ارتباطات، اتوماسيون صنعتی، فناوری نانو، انرژي نو و تجدید پذیر به نمايش گذاشته شد.

علی پور گفت: نمايشگاه بستر لازم برای ايجاد و گسترش بازار منطقه‌ای را با فراهم‌سازی تأمين نيازهای عرضه‌کنندگان و متقاضيان محصولات فناوری‌های نو به وجود می‌آورد.

وی افزود: مشاركت، حضور و بازديد مديران واحدهای صنعتی در نمايشگاه، زمينه مساعدی را ايجاد می‌کند تا بتوانند بهره‌گیری از برترين فناوری‌های روز دنيا، زنجيره توليد محصولات خود را گسترش دهند و با دسترسی بيشتر به بازارهای داخلی و خارجی، با تكيه بر آخرين دستآوردهای علمی، برای كشور توليد ثروت داشته باشند.

انتهای پیام/ع

نظر شما