شناسهٔ خبر: 19616891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با میزان:

پلیس بحرین به بیرونیِ منزل شیخ عیسی قاسم وارد شده است/ متحصنین را قلع و قمع کردند

خبرگزاری میزان- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر حسب اخباری که به ما رسیده نیروهای پلیس بحرین وارد اندرونی شیخ عیسی قاسم نشدند و پیام فرستادند که ما نمی‌خواهیم متعرض شیخ عیسی قاسم شویم.

صاحب‌خبر -
آیت الله کعبی
آیت الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه یورش ظالمانه و وحشیانه نیروهای آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم و تحصن کنندگان میدان الفداء که ناقض رفتارهای یک دولت عضو سازمان ملل است، نقطه عطف مهمی در مسیر نهضت مردم بحرین است، اظهار کرد: بر حسب اخباری که به ما رسیده پلیس بحرین به بیرونیِ منزل شیخ عیسی قاسم وارد شده و همه افراد متحصن آنجا را قلع و قمع، شهید و زخمی کرده و صد‌ها نفر را نیز بازداشت کرده است؛ آن‌ها وارد اندرونی منزل شیخ عیسی قاسم نشدند و پیام فرستادند که ما نمی‌خواهیم متعرض شیخ عیسی قاسم شویم.

وی افزود: رفتار پلیس بحرین نشان دهنده وحشت رژیم بحرین از عواقب خطرناک و بازتاب‌های ملی و بین المللی تعرض به شیخ عیسی قاسم است.

آیت الله کعبی همچنین گفت: علی رغم جنایتهای بزرگی که این‌ها مرتکب شدند ادعا می‌کنند که متعرض شخصیت شیخ عیسی قاسم نشدند؛ اما هیچ اطلاع درست و تماس و ارتباطی با ایشان وجود ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه ما بار‌ها اعلام کرده ایم که تعرض به شیخ عیسی قاسم تعرض به شیعیان و تعرض به حوزه‌های علمیه نجف و قم است، عنوان کرد: رژیم بحرین به خاطر امر دینی و مقدس "خمس" شیخ عیسی قاسم را محکوم می‌کند؛ آن‌ها حقیقتا می‌خواهند که یک مذهب و مکتب و مردم دلبسته به اعتقاد اصیل حق را محکوم کنند.

وی در پایان با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم می‌تواند نماد امنیت ملی، وحدت ملی و هویت ملی بحرین باشد، خاطرنشان کرد: به قطع آسیب رساندن به رهبر دینی مردم مظلوم بحرین، عواقب بدی برای حاکمان رژیم بحرین خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما