شناسهٔ خبر: 19616829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سپاه استان بوشهر:

۲۲۰۰ ویژه‌برنامه ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دو هزار و ۲۰۰ ویژه‌برنامه ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب انبارکی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی آئین ارتحال امام خمینی (ره) در استان بوشهر بیان کرد: آئین‌های ملی فرصت خوبی برای معرفی اهداف این انقلاب به نسل جوان است که بتوانند ماننده گذشتگان برای پیروزی و توسعه و پیشرفت کشور تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همین راستا برنامه‌های متنوعی در ۱۴ و ۱۵ خرداد تدارک دیده است، عنوان کرد: در این ایام بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ برنامه در سپاه استان بوشهر ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده در این ایام می‌توان به مراسم گرامیداشت ارتحال امام، شب شعر و خاطره گویی، جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری، تبیین اندیشه و گفتمان انقلاب، آشنایی جوانان با راه و اندیشه امام(ره) و رهبر انقلاب اشاره کرد.

انبارکی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: در این راستا نقش اقتصاد مقاومتی در اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین تاثیر آن در ایجاد تولید و اشتغال نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

نظر شما