شناسهٔ خبر: 19616558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

سند ۲۰۳۰ پایمال کننده خون شهداست

حجت الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ یونسکو برخلاف دین، اسلام و خون شهدا است، گفت: امضای این سند برای ملت ایران نه‌تنها عزت‌آفرین نیست، بلکه تحقیر آمیز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف نفوذ به کشور را دنبال می‌کند، اظهار داشت: سند 2030 سندی است که نظام سلطه از طریق یونسکو  آن را به کشورها تحمیل و دیکته کرده و از طریق آموزش‌وپرورش نفوذش را عملیاتی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اسلام برای تمام مراحل زندگی انسان برنامه دارد و نیازی به دستورالعمل‌های غربی‌ها و کفار ندارد، افزود: ما نیازی به این سند نداریم، همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند ما اسلام و قرآن، فرهنگ اسلامی و قرآنی داریم، امام زمان (عج) و فرهنگ شیعی داریم و هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم و اجازه نمی‌دهیم که فرزندانمان تحت نظارت فرهنگ غرب و نظارت مستشاران غربی تربیت شوند.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه متأسفانه موضوع مهم سند 2030 یونسکو در زمان بحث‌های انتخاباتی مغفول ماند، گفت: محتوای این سند به‌گونه‌ای است که امضای آن از سوی مسئولان کشور، مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت چون این سند برای ملت‌ها تکلیف مشخص می‌کند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به بخشی از بندهای سند 2030 یونسکو، اظهار داشت: در این سند آموزش علوم دینی در مدارس خلاف دانسته شده که این مهم برخلاف دین، اسلام، خون شهدا است.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با ابراز تأسف نسبت به اینکه در این سند بر آموزش روابط جنسی در سطح مدارس از دوران ابتدایی تأکید شده است، گفت: در سند 2030 حق همجنس‌ بازی جزء حقوق بشر دانسته شده و به‌نوعی به دنبال تغییر ساختار مستحکم خانواده‌های اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این سند روح اسلام، روح استقلال و روح عزت‌مداری وجود ندارد، بر همین اساس امیدوارم که مسئولان نظام اسلامی اجازه ندهند مشکلی برای نظام آموزشی کشور و نسل آینده  به وجود آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما