شناسهٔ خبر: 19616379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فدراسیون فوتبال از مواضعش در مورد مالکیت تراکتورسازی کوتاه آمد

فدراسیون فوتبال اظهار نظر خود مبنی بر مالکیت شفق در باشگاه تراکتورسازی را تغییر داد.

صاحب‌خبر -
فدراسیون فوتبال از مواضعش در مورد مالکیت تراکتورسازی کوتاه آمدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ناصر شفق ادعای مالکیت بر باشگاه تراکتورسازی دارد. وی با ارائه مستندات توانسته نظر فدارسیون فوتبال را به خود جلب کند که مالک باشگاه تراکتورسازی است. 

براین اساس صفی اله فغان پور مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال روز سوم خرداد ماه طی نامه ای به بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر اعلام می کند که ناصر شفق مالک باشگاه تراکتورسازی است. فدراسیون فوتبال هم یک هفته به آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی فرصت داده تا مدارک لازم را ارائه بدهد در غیر این صورت شفق را به عنوان مالک می شناسد. 

در حالی که فغان پور مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال چند روز پیش مدعی مالکیت شفق بر تراکتورسازی بود اما امروز نظر دیگری در این مورد داشت. 

فغان پور در این خصوص گفت: موضوع مالکیت شفق بر تراکتورسازی در حال بررسی است و به زودی نظر نهایی خود را در این مورد اعلام می کنیم. 

وی عنوان کرد: ما طبق مستندات رای به مالکیت شفق بر باشگاه تراکتورسازی دادیم اما اکنون مدارک جدیدی به دستمان رسیده که مالکیت شفق را در هاله ای از ابهام قرار داده است. براین اساس قصد داریم این مدارک را بررسی کنیم تا حقی ضایع نشود. 

به هر حال باید دید سرنوشت مالکیت باشگاه تراکتورسازی در روزهای آینده به کجا ختم می شود؟

انتهای پیام/ 


نظر شما