شناسهٔ خبر: 19615929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی کشتی:

هدفم کسب مدال در مسابقات جهانی است

کرمانشاه- ایرنا- ملی پوش کرمانشاهی وزن 70 کیلوگرم کشتی ایران، گفت: هم اکنون به صورت جدی تمرین می کنم تا بتوانم به عنوان یکی از نمایندگان تیم ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی حضور یافته و مدال کسب کنم.

صاحب‌خبر -

حامد رشیدی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: پس از بازگشت از مسابقات کشتی قهرمانی آسیا تمرینات خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که اواسط تیر ماه برگزار می شود، پیگیری می کنم.
وی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوارم بتوانم ابتدا به اردو دعوت و سپس برای فیکس شدن و کسب دوبنده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه تلاش کنم.
رشیدی خاطرنشان کرد: هدف من حضور در رقابت های جهانی و حتی کسب مدال در این مسابقات است و مطمئنم با تلاش و پشتکار می توان به این مهم دست یابم.
دارنده مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در ادامه از موفقیت در این رقابت ها ابراز خرسندی کرد و گفت: قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آمادگی خوبی داشتم و با همین آمادگی نیز در رقابت ها حضور پیدا کردم و از کسب مدال برنز نیز راضیم.
وی ادامه داد: هرچند اگر کمی خوش شانس تر بودم و در همان درو نخست با کشتی گیر ازبک که دارنده مدالف برنز المپیک روبرو نمی شدم می توانستم تا فینال این رقابت ها نیز صعود و حتی مدال طلا کسب کنم.
رشیدی در خصوص مسابقاتی که در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار کرده، گفت: در دور نخست مقابل کشتی گیری از چین با نتیجه 10 بر صفر پیروز شدم اما در دور بعد مقابل اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در دیداری نزدیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خوردم.
ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی کشتی تصریح کرد: با راه یابی کشتی گیر ازبک به دیدار فینال، موفق شدم به گروه بازنده ها راه یابم و در این مرحله ابتدا کشتی گیری از کره جنوبی را شکست دادم و سپس در مرحله رده بندی 10 بر صفر کشتی گیر تاجیکستان را مغلوب و صاحب مدال برنز شدم.
وی گفت: سطح مسابقات بخصوص در وزن 70 کیلوگرم بالا بود و کشتی گیران خوبی در آن حضور پیدا کرده بودند، امیدوارم بتوانم روند آمادگی خود را حفظ و در مسابقات آتی نیز برای ایران مدال کسب کنم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما