شناسهٔ خبر: 19615916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

آذربایجان در کنار منتخب مقام معظم رهبری خواهد بود/ نگران آذربایجان نباشید

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در رکاب سید جلیل القدر آیت الله آل هاشم خواهیم بود زیرا منتخب رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان هر کسی را امر کند ما در کنارش خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در دیدار مردمی و بدرقه آیت الله محسن مجتهد شبستری اظهار داشت: حس از دست دادن پدر با رفتن آیت الله شبستری بر همه استان غالب شده است و همه می‌دانیم وی پدر همه مردم استان بوده‌اند که 22 سال بالای سر ما و مراقب استان از شر دشمن بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران، جانبازان و سایر مردم این حس غریب از دست دادن بزرگتر را دارند زیرا یک علاقه خالصانه به ایشان داریم، افزود: هر چند دوری ایشان بسیار سخت برای استان است ولی باید تحمل کرد و  البته امید به دیدارهای بعدی داریم.
 

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: در این دیدار قول شرف را به آیت الله شبستری خواهیم داد که با شجاعت و ایثارگرانه و روحیه جهادگرانه حاضر در صحنه خواهیم بود و هرگز اجازه افتادن پرچم برافراشته اسلام را نخواهیم داد و قولنامه‌ای را که با خون شهدا امضا کرده این با خون خود تازه تر کرده و بر آن پایبند خواهیم بود.

وی به نقش آیت الله شبستری در رویدادهای مهم انقلابی اشاره کرد و گفت: نقش وی در همه برهه‌های مهم انقلابی بسیار موثر بوده و ما هم هرگز اجازه نمی‌دهیم شکست خوردگان دوره امام و رهبری و وابستگان غرب و شرق و دلواپسان به آمریکا  بر ما غالب شوند و این خیال را به گور خواهند برد  مگر اینکه از جنازه ما رد شوند.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: در رکاب سید جلیل القدر آیت‌الله آل هاشم خواهیم بود زیرا منتخب رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان هر کسی را امر کند ما در کنارش خواهیم بود.

کریمیان خاطرنشان کرد: از آذربایجان نگران نباشید؛ زیرا آذربایجان همیشه یاور انقلاب بوده و خواهد بود و ما سربازان همچنان کفن پوشان برای بستر سازی انقلاب در میدان خواهیم بود.
انتهای پیام/ح

نظر شما