شناسهٔ خبر: 19614548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده سابق مردم زنجان در مجلس:

کابینه فعلی دولت توان اجرای وعده‎‌های رئیس‌‎جمهور را ندارد

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه فعلی دولت، توان اجرای وعده‎‌های رئیس‌‎جمهور منتخب را ندارد.

صاحب‌خبر -

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طی چهار سال گذشته بر اساس وعده‌های داده شده از سوی دولت که قطعا عموم مردم مطلع هستند، اقدامات جدی در استان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: دولت هم در زمان تبلیغات انتخاباتی و هم پس از رأی‌آوری قول‌هایی داده است که امیدواریم عملیاتی شود.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی دولت باید در این فرصت باقی‌مانده قول‌های داده شده 4 سال قبل خود را را عملیاتی کند، ولی خب نمی‌توان الان با توجه به تجربه گذشته قضاوت کرد.

اسماعیلی در پاسخ به سؤالی درباره تغییر کابینه نیز گفت: با کابینه فعلی وعده‌های داده‌شده عملی نیست و باید یک نگرش جدید، با تکیه بر مفاهیم اقتصاد مقاومتی فعالیت‌ شود.

وی با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته اقدامات موثری در این زمینه انجام نشده و گام‌هایی برداشته نشده است، افزود: برای تحقق این موضوع باید افرادی معتقد به اقتصاد مقاومتی روی کار بیاید که البته با این کابینه امکان بروز آن نیست.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت اگر واقعا بخواهد مشکلات کشور حل شود باید از همه دلسوزان نظام استفاده کند، ولی تاکنون فقط حرف بوده و در عمل چیز جدیدی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: البته دولت در دوره فعلی در این زمینه وعده داده است که اگر عملیاتی شود و از نظرات منتقدان استفاده شود، قطعا مشکلات را می‌توان راحت‌تر حل کرد که امیدواریم اینگونه شود و زمینه حل مشکلات بسیار کشور توسط دلسوزان نظام که کم هم نیست، حل شود.

اسماعیلی همچنین به موضوع اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: نتیجه عملکرد چهار ساله دولت را عموم مردم نیز می‌بینند و در اظهارنظرها نیز این امر کاملا مشهود است که علنا حمایتی از تولید اتفاقی نیفتاده است.

انتهای پیام/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما