شناسهٔ خبر: 19614471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های آلمانی

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سخنان مقام معظم رهبری در انتقاد شدید از سران سعودی انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های آلمانی داشت.

خبرگزاری آلمان با اشاره به سفر اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و معامله تسلیحاتی کلان میان واشنگتن با ریاض نوشت که آیت‌الله خامنه‌ای از سعودی‌ها به دلیل معامله تسلیحاتی با عربستان به شدت انتقاد کرد.
این رسانه آلمانی با این عنوان که رهبر ایران خانواده سلطنتی عربستان سعودی را احمق خطاب کرد، نوشت که رهبری از سعودی‌ها با عنوان گاو‌های شیردهی یاد کرد که به آمریکا خدمات می‌دهند.

رهبر ایران گفت: «این احمقها تصور می‌کنند که به وسیله پول می‌توانند دوستی دشمنان اسلام را بخرند. » پادشاه عربستان سعودی از دید آیت‌الله خامنه‌ای فردی بی کفایت است که سرنوشت جمعی از مسلمانان را در اختیار دارد. اما سیاست های کنونی وی در نهایت به سرنگونی رژیم سعودی منتهی خواهد شد.

رادیو آلمان هم اعلام کرد که رهبر ایران سران سعودی را به گاوهای شیردهی تشبیه کرد که در خدمت منافع آمریکا هستند و از آنها به عنوان افرادی نام برد که گمان می‌کنند می‌توانند با پول دوستی دشمنان اسلام را به دست آورند.
نشریات آلمانی اعم از روزنامه تسایت، بیلد و شبکه خبری n-tv از دیگر منابع آلمانی بودند که به انعکاس سخنان رهبر انقلاب پرداختند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما