شناسهٔ خبر: 19614446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام‌جمعه سلماس در گفت‌وگو با تسنیم:

شورای شهر سلماس به نحوه مدیریت پروژه‌های عمران شهری توجه کند

R41361/P1336/S6,48/CT1

امام‌جمعه سلماس گفت: وضعیت نابسامان چهره شهری، سد معبرها، بهداشت و محیط‌زیست از مهم‌ترین مشکلات شهر سلماس است و از مسئولان انتظار می‌رود این نابسامانی‌ها را هموار کنند چراکه پروژه‌های عمرانی در سلماس نیز به خوبی مدیریت نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مدیریت شهری و وظایف شوراهای اسلامی شهر در مدیریت شهری اظهار کرد: از اعضای شورای شهر پنجمین دوره انتظارات بسیاری داریم و باید توجه به وضعیت شهری را در رأس تمامی امورات خود قرار دهند.

وی بیان کرد: از مشکلات شهری سلماس می‌توان به وضعیت نابسامان چهره شهری، سد معبرها، بهداشت و محیط‌زیست اشاره کرد که بسیار جای انتقاد دارد و تاکنون انتظارات مردم به خوبی برآورد نشده‌اند و از نظر بهداشت و محیط‌زیست در وضعیت به مراتب نامناسبی نسبت به دیگر موضوعات قرار داریم.

موسوی خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌شود که نخاله‌های آن‌ها تا یک سال باقی می‌ماند و سبب تخریب چهره شهر می‌شود و سد معبرهایی که صورت می‌گیرد سبب اختلال در رفت‌وآمد مردم می‌شود که از مشکلات مردم است و هدایت فاضلاب‌ها به جوی آب‌ها یکی دیگر از مشکلات است به گونه‌ای که بوی جوی‌ها مردم ه شدت اذیت می‌کند.

وی افزود: فضاهای سبز شهر سلماس بسیار کمتر از استاندارد جهانی و کشوری است و از اعضای پنجمین دوره شورای شهر درخواست می‌کنیم تا این مشکل را برطرف کنند و وجود سرعت گیرهای غیر استاندارد در سطح شهر نیز از سوی دیگر موجب آزردگی خاطر مردم و رانندگان می‌شود و تنها 2 سرعت گیر استاندارد در شهر سلماس وجود دارد.

امام جمعه سلماس گفت: پروژه‌های عمرانی در سلماس نیز به خوبی مدیریت نمی‌شود و به صورت کنتورات به عده‌ای پیمانکار داده می‌شود که در مدیریت به خوبی نمی‌توانند عمل کنند و اکثر کارگران پروژه‌ها از پرداخت حقوقشان ناراضی هستند و از ترس اخراج نمی‌توانند سخنی به زبان آورند.

وی تصریح کرد: شورای شهر سلماس در این دوره باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند نابسامانی های ذکر شده را هموار کند تا بعد از اتمام این دوره بتوان گفت که چه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما