شناسهٔ خبر: 19614345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده بوشهر در مجلس:

نماینده بوشهر: تقسیم آرا مردم به حلال و حرام در تضاد با منویات رهبری است

تهران - ایرنا - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی تقویت فضای همگرایی و وحدت را در کشور ضروری دانست و گفت: تقسیم آرای مردم به حلال و حرام بر خلاف مصالح و منافع ملی و درتضاد با منویات رهبر معظم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالحمید خدری عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در جلسه علنی امروز - یکشنبه - خانه ملت و درنطق پیش از دستور، افزود: از رئیس جمهوری می خواهیم برای تسریع و تسهیل مسیر رسیدن به شعارهای دولت و خواسته های مردم، تغییرات کلی در کابینه و استفاده از ظرفیت های مدیران جوان و بانوان را دراولویت کار خود قرار دهد.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ادامه داد: 29 اردیبهشت این جشن بزرگ مردم سالاری را به ملت بزرگ ایران تبربک می گویم.
وی اضافه کرد: حضور تاریخی و کم نظیر مردم پای صندوق های رای سه پیروز داشت، پیروز اول مردم بودند که با حساسیتی تحسین برانگیز نسبت به سرنوشت و آینده کشور ساعت های طولانی درصفوف اخذ رای ایستادند تا آگاهی،بلوغ سیاسی و وقت شناسی خود را به دنیا نشان دهند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس تصریح کرد: پیروز دوم نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای زمینه ساز این حضور تاریخی و درنتیجه تقویت مردم سالاری و جمهوریت نظام شدند.
خدری خاطرنشان کرد: پیروز سوم گفتمان عقلانیت و سیاست اعتدال، تدبیر و امید بود تا کاری را که مردم درخرداد 92 آغازکردند به سرانجام برسانند.
به گزارش خانه ملت، وی با بیان این که انتظارمی رود دولت با تحقق وعده های انتخاباتی خود در ادامه این مسیر و درتقویت و اعتلای این گفتمان اهتمام ویژه بورزد، گفت: درهمین راستا برخی نمایندگان ملت به نوبه خود در تشریح دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های انتخابیه، مردم را به مشارکت در انتخابات و ادامه دولت تدبیرو امید تشویق کردند، بنابراین برای عینیت بخشیدن به این وعده ها ما نمایندگان حامی دیروز مطالبه گران امروز هستیم.
سیام ** 9314**1336 تنظیم: داود توسلی**انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*

نظر شما