شناسهٔ خبر: 19613981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۲۰۷ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

R41452/P41362/S6,69/CT11

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۷ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در این استان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال در نشست توجیهی بودجه سال 1396 با حضور فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال خلاف سال‌های گذشته ردیف جدیدی به نام مالیات بر ارزش افزوده در بودجه پیش بینی شده و میزان آن برای استان 207 میلیارد ریال بوده که برای توسعه ورزش در استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات امسال استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: در بحث اعتبارات نفت که پارسال 550 میلیارد ریال بود امسال به یک‌هزار و 800 میلیارد ریال رسیده و این اعتبار براساس شاخص‌های جمعیتی و درجه محرومیت توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: میزان سهم اعتبارات تملک دارائی سرمایه‌ای امسال استان یک‌هزار و 207میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

نیک اقبالی ادامه داد: مهمترین شاخصه یک بودجه خوب واقعی بودن آن بوده و در صورتی بودجه واقعی تنظیم نشود به کسری بودجه و در نهایت به تورم می‌انجامد.

وی با بیان اینکه در 96 علاوه بر اعتبارات بالا همچنین یک‌هزار و 40 میلیارد ریال از محل ارتقای شاخص‌ها به استان تعلق می‌گیرد اظهار داشت: در مجموع کل اعتبارات استان در سال 96 بیش از هفت هزار و 830 میلیارد ریال است.

نیک اقبالی با بیان اینکه سه هزار و 400 میلیارد ریال از مجموع اعتبارات از محل ماده 180 قانون بودجه است تصریح کرد: ضروری است فرمانداران و بخشداران استان با وضعیت قوانین و نظام بودجه ریزی و ضوابط و تقسیم آن آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما