شناسهٔ خبر: 19611224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیامد قهرمانی بارسلونا در کوپا دل ری

۳ ال‌کلاسیکو‌ی تابستانی در ۲۲ روز!

R1015163/P1015135/S3,28/CT10

رقابت دو دشمن دیرینه فوتبال اسپانیا تابستان امسال زودتر و فشرده‌تر از سال‌های قبل آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قهرمانی بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، تعداد ال‌کلاسیکوهای تابستانی امسال 3 برابر شد.

پیش از این، بارسلونا و رئال مادرید قرار بود در یک بازی دوستانه در اردوی پیش فصل‌شان در آمریکا به مصاف هم بروند اما با قهرمانی رئال در لالیگا و قهرمانی بارسا در کوپا دل ری، دو ال‌کلاسیکوی دیگر به برنامه تابستانی آنها اضافه شد چرا که این دو تیم باید در دو بازی رفت و برگشت سوپرجام اسپانیا هم برابر یکدیگر قرار بگیرند.

این اولین بار از سال 2012 است که دو رقیب دیرینه فوتبال اسپانیا پیش از شروع فصل جدید در یک بازی رسمی به مصاف هم می‌روند. در آن سال رئال مادرید با وجود باخت 3 بر 2 در نوکمپ، به دلیل برد 2 بر یک در سانتیاگو برنابئو به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف قهرمان شد.

سال قبل از آن هم دو تیم در سوپرجام به مصاف هم رفتند که بازی رفت‌شان در مادرید 2 -2 مساوی شد و بازی برگشت‌شان در کاتالونیا 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه یافت تا آبی‌و‌اناری‌ها قهرمان شوند.

اولین ال‌کلاسیکوی رسمی تابستان امسال بعد از بازی دوستانه دو تیم در آمریکا( هفتم مرداد) ، روز 12 یا 13 آگوست (21 یا 22 مرداد) در نوکمپ و دومین بازی یک هفته بعد برگزار می‌شود. به این ترتیب در صورتی که تغییر در برنامه بازی‌های سوپرجام اسپانیا نسبت به سال‌های گذشته به وجود نیاید، دو دشمن دیرینه فوتبال اسپانیا در 22 روز 3 بار مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما