شناسهٔ خبر: 19599711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

طرح ضیافت الهی در ۲۷ بقعه متبرکه اردبیل برگزار می‌شود

R41374/P1377/S6,49/CT11

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۲۷ بقعه متبرکه در سطح استان اردبیل میزبان برگزاری طرح ملی ضیافت الهی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: 27 بقعه متبرکه در سطح استان اردبیل میزبان برگزاری طرح ملی ضیافت الهی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی است که با هدف ترویج فرهنگ معنوی و قرآنی در استان اردبیل در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: با آغاز مبارک ماه رمضان پرداختن به مسائل دینی در اماکن مقدس در دستور کار قرار داده می‌شود تا از این طریق بتوانیم برای روشنگری و تبیین دین مبین اسلام و قرآن گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: از جمله اهداف این طرح می‌توان به رسیدگی به احکام شرعی توسط روحانیون مبلغان دینی، برپایی خیمه‌های معرفتی  در 9 بقعه متبرکه شاخص و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع برای بیشتر رده‌های سنی اشاره کرد که با هدف ترویج فرهنگ معنوی در بین روزه‌داران در دستور کار قرار داده شده است.

قیامی بیان کرد: سخنرانی‌های در نظر گرفته شده برای ایام ماه مبارک رمضان نیز هر روز در مساجد شاخص استان برگزار می‌شود و برای سخنزانی‌ها از روحانیون و سخنرانان شاخص کشوری بهره‌گیری می‌شود که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های این شخصیت‌های فرهیخته از معنویات این ماه بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه قرآنی، اجرای برنامه‌های جز خوانی قرآن کریم و برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های این ماه است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را به بهترین نحو برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما