شناسهٔ خبر: 19599702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:

تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم آتش زیر خاکستر انقلاب بحرین را شعله‌ور خواهد کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه‌ای نوشت: تجاوز به حریم آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر هفت ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله‌ور خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه‌ای حمله به خانه رهبر شیعیان بحرینی را محکوم کرد و نوشت: تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر هفت ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.

 

در این بیانیه آمده است:
سلب تابعیت،تهدید به ترور،حمله به مساجد و خانه رهبر شیعیان بحرینی،زیر پا گذاشتن حرمت ها و اعلام جنگ غیر رسمی علیه این ملت ستمدیده و مستضعف،نوع دیگری از تروریسم دولتی است.


به نظر میرسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.یقینا آنها میدانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر هفت ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.


این اقدام غیر قانونی دستگاه سرکوب گر رژیم دست نشانده، وابسته و منحوس آل خلیفه با پشتیبانی دلار های کثیف نفتی آل سعود جنایتکار و با استفاده از سکوت معنا دار سازمان ملل، آمریکا و کشور های غربی که هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده، نشان از ضعف و استیصال این قدرت پوشالی در برابر صدای به حق مظلومان بحرین است.


پر واضح است که انفعال دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر اقدامات بی شرمانه آل سعود و یا حکومت ظالم نیجریه در حوادثی همچون شهادت شیخ نمر و یا وضعیت تاسف بار شیخ زکزاکی منجر به آن شده است تا آل خلیفه که نوچه آل سعود است، بدون هیچ نگرانی و واهمه ای نسبت به رهبر عالی قدر مردم بحرین نیز همان ظلم ها را روا دارد.


آیا وقت آن نرسیده است که وزارت خارجه کشورمان با در دست گرفتن دیپلماسی انقلابی و نه انفعالی در مقابل توهم قدرت حکام حقیر منطقه بایستد و آنان را بر جای خود نشاند؟به راستی تا کی و تا چه زمانی این دوستان عزیزمان میخواهند عنصر عقب نشینی و کوتاه آمدن را دنبال کنند و در مقابل بی شرمی های طرف مقابل جز لبخند و اعلام مواضعی سطحی و نه مبتنی بر کارایی عملی صورت دهند؟


اینک ما دانشجویان انقلابی به رژیم سفاک آل خلیفه اعلام میداریم که تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله های آتش خشم شیعیان سراسر منطقه و جهان اسلام را پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت و ما نیز در این مسیر حمایت از مردم و علمای دینی بحرین را وظیفه شرعی و انقلابی خود میدانیم.

 

نظر شما