شناسهٔ خبر: 19599684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ ؛

جمهوری آذربایجان قهرمان مسابقات جودوی بین المللی قم شد

قم - تیم جودوی پایه جمهوری آذربایجان با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات جودوی بین المللی قم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بین المللی جودو جام حضرت معصومه(س) به میزبانی قم برگزار شد و تیم جودوی جمهوری آذربایجان توانست با کسب بیشترین تعداد مدال طلا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در این مسابقات که در سالن شهید رضاییان قم به پایان رسید تیم جودوی منتخب استان قم گرچه از نظر تعداد مدال، آمار بهتری نسبت به جمهوری آذربایجان داشت اما تیم آذربایجان به دلیل کسب مدال طلای بیشتر به مقام نخست رسید.

در این پیکارها در رده سنی نونهالان تیم جودو منتخب جمهوری آذربایجان با ۷ طلا و ۴ نقره و ۷ برنز و مجموع ۱۸ مدال رنگارنگ قهرمان شد، تیم جودو منتخب استان قم با ۵ طلا و ۷ نقره و ۱۵ برنز به مقام  نایب قهرمانی رسید و تیم منتخب افغانستان با یک طلا و ۲ نقره و ۴ برنز مقام سوم را کسب کرد.

در رده سنی نوجوانان تیم جودو منتخب استان قم با ۵ طلا و ۴ نقره و ۱۰ برنز قهرمان شد و تیم منتخب جمهوری آذربایجان ۲ طلا و ۲ نقره و ۵ برنز نایب قهرمان و تیم جودوی عراق با ۲ طلا و ۳ نقره و ۳ برنز  مقام سوم را به‌دست آوردند.

این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد و برگزاری این رقابت‌ها در رده سنی پایه تحت عنوان جام حضرت معصومه(س) مقدمه‌ای بر احیای مسابقاتی تحت همین نام است که در گذشته در قم برگزار می‌شود.

گفته می‌شود مسابقات جودوی جام حضرت معصومه(س) در بخش بانوان نیز پاییز امسال به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

نظر شما