شناسهٔ خبر: 19599611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

گزارشی از روز پرکار سرمربی جدید تراکتورسازان در تبریز

نصر: سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، روز پرکاری را در تبریز سپری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی، صبح امروز (شنبه) از طریق فرودگاه شهید مدنی در تبریز حاضر شد و با استقبال تعدادی از مسئولان باشگاه روبرو شده و در میان تشویق حاضران راهی باشگاه شد.
 
گل‌محمدی پس از حضور در باشگاه تراکتورسازی از اماکن ورزشی موجود بازدید کرد.
 
سرمربی جدید باشگاه پس از ارزیابی امکانات مجموعه استخر، سالن بدن‌سازی و سالن سرپوشیده باشگاه در کمپ اختصاصی باشگاه حاضر شد.
 
وی کیفیت چمن کمپ اختصاصی را بررسی کرده و از رختکن این مجموعه نیز دیدار کرد و در ادامه در زمین چمن مصنوعی باشگاه حاضر شد.
 
همچنین بازدید از زمین‌های تمرینی جانبی که در طول فصل در اختیار سرخ پوشان قرار می‌گیرد، در برنامه کار سرمربی تیم قرار گرفت تا نخستین روز کاری گل‌محمدی به بازدید از اماکن ورزشی باشگاه اختصاص پیدا کند.
 
سرمربی جدید تراکتورسازان که امروز در تبریز حاضرشده است، پس از بازدید از اماکن ورزشی باشگاه با مسئول کانون پیشکسوتان دیدار کرد.
 
گل‌محمدی سال 68 در تیم تراکتورسازی بازی کرده است که در آن زمان هدایت مهابادپور مسئول فعلی کانون مربیان سرمربی آن مقطع تیم تراکتورسازی بود.
 
گفتنی است؛ سرمربی فعلی تیم در زمان حضورش در تیم تراکتورسازی یک‌بار نیز موفق به گلزنی شد.
 
سرمربی جدید تراکتورسازان همجنین به دیدار سردار کریمیان رییس هیئت‌مدیره باشگاه، شهرام دبیری رییس شورای شهر تبریز و صادق نجفی شهردار تبریز رفت که مسئولان استانی به وی خوش‌آمد گفتند و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه نیز در این جلسه برای سرمربی تراکتورسازی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم با حمایت همه تراکتورسازی امسال به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما