شناسهٔ خبر: 19599594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و فرماندار اردکان درجمع عوامل تولید فیلم سینمایی لکنت

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد وفرماندار اردکان درجمع عوامل تولید فیلم سینمایی لکنت حضور یافتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  یزد ؛ هادی مقیمی  فرمانداراردکان در این دیداربا اشاره به توانمندیهای جوانان و هنرمندان یزدی گفت: خوشبختانه استان یزد در تمامی عرصه ها به ویژه هنر همواره در سطح کشور خوش درخشیده است و توانایی هنرمندان یزدی همیشه مورد توجه و زبانزد اهل هنر و فن بود و خواهد بود.

فرمانداراردکان در این دیداربا اشاره به توانمندیهای جوانان و هنرمندان یزدی گفت: خوشبختانه استان یزد در تمامی عرصه ها به ویژه هنر همواره در سطح کشور خوش درخشیده است و توانایی هنرمندان یزدی همیشه مورد توجه و زبانزد اهل هنر و فن بود و خواهد بود

هادی مقیمی افزود: پتانسیل ها و ظرفیتهای غنی استان در همه حوزه ها را بسیار عالی است واستان یزد دارای پتانسیلها و ظرفیتهای غنی بسیار زیادی به ویژه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است و اینکه امروز هنرمندان بومی ما از فضاهای تاریخی به جا مانده برای معرفی شهر و استان خود بهره می برند جای خوشحالی و خرسندی است

 پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیزدراین بازدید توجه به میراث فرهنگی و گردشگری روستایی را از برنامه های صداوسیمای مرکز یزد برشمرد و بر معرفی جاذبه های گردشگری درروستاهای استان توسط صداوسیمای مرکز یزد تاکیدکرد.

گفتنی است : فیلمبرداری فیلم سینمایی لکنت به تهیه کنندگی محمودفتوحی اولین فیلم سینمایی صداوسیمای مرکز یزد از ششم اردیبهشت ماه درخرانق آغاز شده واین روزها مراحل پایانی این فیلم سینمایی درحال انجام است.

 دراین بازدید مجتبی خالصی بخشدار خرانق در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به ظرفیتهای گردشگری شهرسان اردکان به ویژه بخش وسیع خرانق اشاره کرد و گفت: خرانق به واسطه دارا بودن اقلیمی خاص در استان همواره مورد توجه بوده است و رسیدگی و توجه ویژه به مبحث گردشگری در این بخش می تواند خرانق را به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی کند.

 خالصی به میراث فرهنگی و تاریخی به جا مانده در بخش خرانق اشاره کرد و افزود: آنچه امروز به عنوان میراث فرهنگی  در بخش به جا مانده است ارثیه نیاکان ماست و وظیفه ما صیانت از انها و شناساندن این تاریخ ارزشمند هنری به جهانیان است.

وی مجموعه تاریخی و گردشگری خرانق را موزه ای طبیعی برای کشور دانست و بر اثرگذاری صدا و سیما در معرفی این جاذبه های تاریخی و بی نظیر اشاره داشته است .

 مراحل پایانی فیلمبرداری از پروژه فیلم سینمایی لکنت اولین فیلم سینمایی تولید شبکه استانی یزد در روستای خرانق در حال انجام است.

انتهای پیام/ ی

نظر شما