شناسهٔ خبر: 19598427 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«پپرونى براى دیکتاتور» میزبان بیش از ٢٩ هزار نفر بود

R1369/P1356/S4,39/CT12

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی خسرو احمدی طی دو اجرای یک ماه در ایرانشهر و دو ماه در تماشاخانه پالیز، به رکورد ۲۹ هزار تماشاگر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این اثر طی دو دوره اجرای ایرانشهر و پالیز تاکنون میزبان بیش از ٢٩ هزار مخاطب بوده و در ماه رمضان در دو اجرا میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

«پپرونی برای دیکتاتور» براساس فیلم فرانسوى به نام«اسم»، نویسندگی ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر و کارگردانی اکساندر دولاپتولیر توسط علی احمدی بازنویسی شده است و بازیگرانى چون علی احمدی، نسیم ادبی، سوگل قلاتیان، پژمان جمشیدی، خسرو احمدی، محسن کیایی و فریده سپاه منصور (به صورت ویدیویی) در آن به ایفاى نقش مى‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه امیر سرافرازیان، طراحان لباس سارا یحیایى و نسیم تقى‌پور، مدیر تولید و دستیار کارگردان سجاد باقرى، منشى صحنه یاس سنجرى، مدیران صحنه میثم مرادی و ابولفضل ابهر، عکاس محسن کرمانى، مدیریت پروژه تبلیغاتى آریان امیرخان و على احمدى، مدیرتبلیغات علیرضا حسینى و فرید حسینى، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومى سارا حدادی (مکث)، مدیریت متریال تبلیغات فرشید عسگرى نیز اشاره کرد.

این اثر که از ١٦ فروردین اجرای خود را در سالن شماره یک تماشاخانه پالیز آغاز کرده تا ١٢ خرداد ماه هر روز حتى شنبه ها در دو اجرا روى صحنه مى‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما