شناسهٔ خبر: 19597184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگيري قاتل فراري زاهدان در خراسان رضوی

نمایندگی سیستان و بلوچستان

‌کاراگاهان پليس اگاهي با انجام کار اطلاعاتي گسترده، قاتل فراري که با همدستی 3 نفر از دوستانش پس از ارتکاب قتل متواري شده بودند را شناسايي و دستگير کردند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا‌، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي وصول خبري مبني بر قتل مردی 35 ساله در آذر ماه سال 95 با ضربات چاقو در یکی از محلات شهرستان زاهدان و اطلاع از مخفي شدن قاتل فراري به همراه همدستانش در شهرستان چناران خراسان رضوی، شناسايي و دستگيري متهمان به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران پليس آگاهي پس از انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات همه جانبه و با اقدامات پليسي، هويت متهمان فراري را که در شهرستان زاهدان دست به قتل زده و متواري شده بودند و هم اکنون در شهرستان چناران زندگي مي کنند، را بدست آورده و مورد شناسايي و مراقبت قرار دادند. 

ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضایي، متهم اصلی را در مخفيگاهش در چناران دستگير کرده و در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد و در یک عملیات ضربتی همدستان این قاتل نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در بدست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف پليس تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم با پليس بوده است.

گفتنی است متهمان این جنایت هولناک پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام

نظر شما