شناسهٔ خبر: 19596982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گنده‌گویی وزیر اطلاع‌رسانی بحرین علیه ایران

وزیر اطلاع‌رسانی رژیم بحرین ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران بدون اشاره به سرکوب شدید مردم بحرین، جامعه جهانی را به توقف آنچه دخالت‌های ایران نامید، فرا خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایلاف، علی بن محمد الرمیحی وزیر اطلاع رسانی بحرین ضمن تمجید از حمایت های بی دریغ آل سعود از آل خلیفه ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.

 

وی مدعی شد: بحرین اجازه نخواهد داد که گروههای افراطی امنیت و ثبات آن را بر هم بزنند و بحرین برخورد آهنین با کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور باشند خواهد کرد.

 

الرمیحی با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس با امنیت عربی گره خورده است آنرا عاملی برای آنچه وی دخالت های ایران در منطقه خواند دانست.

 

وی خواستار تلاش جامعه بین المللی برای مقابله با آنچه وی تروریسم ایرانی خواند، شد.

 

وزیر اطلاع رسانی آل خلیفه، نشست های اخیر برگزار شده در ریاض را به مثابه گامی عالی در مسیر تشدید فشارهای بین المللی ضد ایران خواند تا به ادعای وی اصل حسن همجواری را رعایت و در امور داخلی دیگران دخالت نکند.

 

از سوی دیگر طارق الحسن رئیس اداره امنیت عمومی آل خلیفه نیز مدعی شد که بمب هایی در اختیار افرادی که در الدراز بودند، قرار داشت که پس از بررسی آنها مشخص شد که ساخت ایران است.

نظر شما