شناسهٔ خبر: 19596921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم اردل در مجلس:

دولت دوازدهم تولید و اشتغال را سرلوحه کار خود قرار دهد

R41350/P1384/S6,54/CT11

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سعی کند اشتغال و تولید که دغدغه مقام معظم رهبری است سرلوحه کار خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی ظهر امروز در شورای ادارای استان با بیان اینکه مردم تحلیل‌گران خوبی هستند و نیازهای جامعه را لحاظ و به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند اظهار داشت: بعد از انتخابات پرچم اقتدار نظام دوباره در مجامع جهانی برافراشته شد و این به دلیل تبعیت از مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دشمنان نظام ما به دنبال مأیوس کردن مردم و کم کردن مشارکت آن‌ها در پای صندوق‌های رأی بودند اما مردم با حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناامید کرد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کسی شکست نخورد چرا که مردم سالاری دینی در رقابت برحسب رفاقت است و باید تا جایی پیش برویم که این مسئله مستحکم‌تر شود و پایه‌های نظام در دورن و بیرون مستحکم‌تر شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: کسی که پیروز شد قطعا مسئولیتش بیشتر می‌شود و مطالبات تمامی کاندیدا را پاسخ دهد و خود را نماینده تمام مردم و پاسخ‌گوی آن‌ها بداند، اگر مشکلات در انتخابات تسهیل‌تر شده بود شاید شاهد حضور پر رنگ‌تر مردم بودیم.

وی با بیان اینکه پشتوانه مردمی ما را در سطوح بین‌الملل قدرتمند‌تر می‌کند، گفت: باید حرکت قطار توسعه نیز سرعت پیدا کند و زیرساخت‌هایی را ایجاد شدند تقویت کنیم تا به اشتغال پایدار برسیم و دغدغه خانواده‌ها را در این زمینه حل کنیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: دولت دوازدهم باید کابینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر داشته باشد و مطالبات تمامی کاندیدا را پاسخ دهد، ما جامعه‌ای 100 درصدی هستیم نه چند درصدی و برای تحقق برنامه‌ها باید تلاش کنیم.

کاظمی ادامه داد: مسئولان تلاش کنند تا مصوباتی را که داشتند اجرایی کنند و اشتغال و تولید که دغدغه مقام معظم رهبری است سرلوحه کار قرار گیرد چرا که استان ما در بیکاری شرایط نامناسبی را دارد و باید شرایطی برای ورود سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال مهیا شود.

وی گفت: همچنین طرح‌های قبلی تکمیل و پروژه‌های جدید را شورع کرد و ما نیز در مجلس این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما