شناسهٔ خبر: 19596918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رهبرجنبش انصارالله یمن:

عربستان به دنبال تجزیه امت اسلامی است

"عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبرجنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه رژیم متجاوز آل سعود در پی تجزیه امت اسلامی و تبدیل آن به نیروی انسانی بدون اراده است، گفت:سفر ترامپ به عربستان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، الحوثی امروز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مردم یمن و همه مسلمانان، خواستار تجهیز مردم یمن در این ماه پر برکت به ایمان بیشتر برای مقابله با چالش ها به ویژه متجاوزان عربستانی آمریکایی شد.

وی خواستار تجمع وحدت بخش و برادارانه مردم یمن در دهم ماه مبارک رمضان شد؛ الحوثی تأکید کرد: منافقان در منطقه فقط در پی تخریب و فتنه افکنی برای اجرای توطئه های آمریکایی و صهیونیستی هستند.

وی افزود: منافقان و در رأس آنها رژیم آل سعود می خواهند امت اسلامی را به افرادی بدون اراده تبدیل کنند و سفر ترامپ به عربستان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ الحوثی همچنین خواستار تقویت همکاری وهمبستگی برای مقابله با نیروهای استکبار از سوی آزادگان امت اسلام شد.

رهبر جنبش انصار الله با دعوت از مزدوران عربستانی به تصحیح مواضع خود که رسوایی دنیا و آخرت را به همراه دارد، آنها را به تبادل همه اسرا در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

وی از مردم بزرگوار یمن خواست، از رزمندگان خود در جبهه ها حمایت کرده و با حفظ وحدت خود توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.

 

نظر شما