شناسهٔ خبر: 19596910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی؛

کاراته کای قمی نفر برتر کاتای انفرادی نوجوانان ایران شد

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب عنوان نخست مسابقات کاتای انفرادی انتخابی تیم ملی نوجوانان توسط کاراته کای نوجوان و آینده دار استان قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت معرفی نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار و سید مجید وکیلی از قم به عنوان نفر برتر کاتای انفرادی معرفی شد.

وی افزود: در پایان رقابت‌های انتخابی کاتای انفرادی نوجوانان که در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، سید مجید وکیلی کاراته کای قمی با ۸۴.۶ امتیاز به عضویت تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا درآمد.

رئیس هیئت کاراته استان قم با بیان این که رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه در قزاقستان برگزار می‌شود، گفت: سید مجید وکیلی کاتاروی باشگاه شهید زین الدین قم در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان در دور اول اجرای کاتای خود توانست با اجرای کاتای سوپاریم پی ۲۰.۹ امتیاز کسب کند.

برخورداری بیان داشت: وکیلی در دومین دور هم با اجرای کاتای آنان و کسب امتیاز ۲۱.۱ اول شد و اختلاف خود را با رقبا افزایش داد و در اجرای سومین کاتای خود هم با اجرای کاتای کوسوکونشو بالاترین امتیاز را کسب کرد و با امتیاز ۲۱.۳ در این دور یک گام دیگر به رقابت‌های آسیایی نزدیک شد.

وی عنوان کرد: این کاراته‌کای قمی در دور چهارم با اجرای کاتای چاتان یارا کوشانکو کار را یکسره کرد و مسافر قزاقستان شد. وکیلی در این مرحله امتیاز ۲۱.۳ را کسب کرد و در مجموع با امتیاز ۸۴.۶ به عنوان نخست دست یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: علاوه بر این، امیر مهدی زاده کاراته کای قمی نیز در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان در قزاقستان در وزن منهای ۶۰ کیلو برای تیم ملی ایران روی تاتامی می‌رود.

نظر شما