شناسهٔ خبر: 19596868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

استاندار اردبیل:

10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شورابیل اتفاق افتاده است

استاندار اردبیل گفت: با همت و تلاش شهرداری اردبیل در یک سال اخیر بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری شورابیل انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در مراسم افتتاح طولانی ترین مسیر سلامت کشور در شورابیل اردبیل اظهار کرد: سوم خرداد یادآور رشادت ها و جانفشانی رزمندگان جبهه حق است که با این فتح و پیروزی خود دشمن را برای همیشه از ادامه دشمنی و خصومت با انقلاب اسلامی مایوس کردند .

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه بزرگ ضیافت الهی را یادآور شد و بیان کرد: آغاز و پایان این ماه جشن و عید بزرگی برای امت اسلامی است تا از رحمت و برکت الهی بهره مند شوند .

استاندار اردبیل با قدردانی از همت و تلاش شهرداری اردبیل در اجرای طولانی ترین پیست پیاده روی کشور بیان داشت: بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این مجموعه انجام شده است تا هموطنان و گردشگران از این فضای فراهم شده استفاده کنند .

خدابخش از این مجموعه به عنوان یک نعمت بزرگ خدادادی برای اردبیل یاد کرد و گفت: در این مجموعه می توان به سلامت جسمانی، تعادل روانی و افزایش سرمایه های اجتماعی دست یافت .

وی گفت: ما در ارتقای سرمایه های اجتماعی دو مسیر بیشتر نداریم به طوری که یا باید در حوزه دارو و درمان و ساخت بیمارستان سرمایه گذاری کنیم و یا اینکه به ورزش و تحرک افراد جامعه روی بیاوریم تا فشارهای اجتماعی کنترل شود .

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مسیر سلامت شورابیل به طول 7 کیلومتر فرصت خوبی برای خانواده های اردبیلی است تا یک ساعت در طول هفته با هم قدم زده تا بتوانند بسیاری از مشکلات زندگی را حل و با تخلیه هیجانات به آرامش روحی و روانی و نشاط جسمی دست یابند .

خدابخش با قدردانی از دستگاه های دخیل در برگزاری همایش پیاده روی به صورت مستمر در مجموعه شورابیل اضافه کرد: ما هر چقدر در حوزه سلامت مردم به وسیله ورزش و تندرستی همت کنیم به همان میزان به ارتقا و افزایش سرمایه های اجتماعی و سلامت تک تک افراد جامعه کمک کرده ایم .

نظر شما