شناسهٔ خبر: 19596863 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در پی تجمع اعتراضی مالبختگان موسسه مالی اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم

دادستان رباط کریم: تشکیل جلسه با ۲۰ نفر از نمایندگان سپرده‏‎گذاران موسسه آرمان/ پرداخت تدریجی ودیعه‎‌ها با پشتیبانی بانک اقتصاد نوین

خبرگزاری میزان- به دنبال تجمع جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان این شهرستان از پیگیری جدی این پرونده و رسیدگی به وضعیت مالباختگان خبر داد.

صاحب‌خبر -
موسسه آرمانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان؛ جمعی از مالبختگان موسسه مالی اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم به نشانه اعتراض در مقابل این موسسه تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.

به دنبال تجمع جمعی از این سپرده‌گذاران، حجت الاسلام و المسلمین قاسم‌پور دادستان رباط کریم از پیگیری جدی این پرونده و رسیدگی به وضعیت مالباختگان خبر داد.

دادستان رباط کریم در گفت‌‏وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، تصریح کرد: موسسه اعتباری آرمان بیش از 5 هزار عضو دارد و تلاش دستگاه قضایی بر این است که وضعیت سپرده‎گذاران از طریق مذاکره حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در دادسرای رباط کریم با حدود 20 نفر از نمایندگان سپرده گذاران موسسه آرمان جلسه‎ای با حضور رئیس دادگستری این شهرستان برگزار و اجماع حاصل شد که پرونده به صورت غیر قضایی و با تزریق پول از بانک مرکزی حل و فصل و از طریق مذاکره حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین قاسم پور در پایان تصریح کرد: طبق گفته فرماندار شهرستان رباط کریم در جلسه امروز شورای تامین، مقرر شد بانک اقتصاد نوین به عنوان پشتیبان موسسه آرمان ودیعه‏‌ها و سپرده‎های مردم را به تدریج پرداخت کند.

انتهای پیام/

نظر شما