شناسهٔ خبر: 19596848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان:

مسابقات شطرنج سریع هفتگی همدان برگزار شد

همدان- رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان ویژه هفته اول خردادماه، در محل خانه شطرنج استان‌همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج سریع هفتگی همدان اظهار داشت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان ویژه هفته اول خردادماه، با شرکت ۲۶ نفر در ۷ دور، در هیئت شطرنج همدان و به داوری عادله فرخزادی برگزار شد.

وی افزود: در پایان سینا کوروند با کسب هر ۷ امتیاز ممکن، به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: ساسان علی بابایی با ۶ امتیاز دوم شد و مهدی سلیم با ۵ و نشمیل کلوندی با ۴.۵ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

بابایی عنوان کرد: همچنین مهرداد جمالی و محمدحسین قنبر علی فرزاد با کسب ۴ امتیاز عنوان بهترین بازیکن پیشکسوت و بهترین بازیکن رده سنی را کسب کردند.

وی با اشاره به افتتاح باشگاه خصوصی شطرنج در همدان بیان کرد: با حمایت بخش خصوصی و در راستای پیشبرد اهداف شطرنج استان‌همدان و گسترش هر چه بیشتر این رشته باشگاه خصوصی شطرنج در همدان راه‌اندازی شد.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: به‌طورقطع راه‌اندازی باشگاه‌های خصوصی می‌تواند به فراگیرتر شدن این رشته ورزشی و استقبال بیشتر خانواده‌ها کمک کند.

نظر شما