شناسهٔ خبر: 19596831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۲۰۰۰دانش آموز خوزستانی به چرخه آموزش و پرورش بازگشتند

اهواز_ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از جذب ۲ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در حوزه مقطع ابتدایی، سه اولویت مهم پیش دبستانی، انسداد مبادی بی سوادی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش (دانش آموزان، آموزگاران، مدیران و اولیاء دانش آموزان) داریم.

وی با اشاره به شرکت ۲۳۴ هزار نفر از دانش آموزان خوزستان در طرح های مختلف گفت: شناسایی و پیگیری وضعیت آموزش دانش آموزان لازم التوجه، جشنواره الگوهای نمونه تدریس، جشنواره برای معلمان چندپایه، جشنواره سالانه مدیران و معاونان برای اجرای برنامه سالانه نیز از جمله برنامه های اجرایی در آموزش و پرورش خوزستان بود.

تقی زاده  با بیان اینکه سه هزار آموزگار حق التدریسی در آموزش و پرورش داریم، بیان کرد: بالغ بر چهار هزار کارگاه آموزشی را در سراسر خوزستان برگزار و نکته افتخارآمیز آن هم برگزاری کاملا رایگان آن است.

وی در ادامه با اعلام اینکه معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای این طرح در خوزستان تقدیر کرد، گفت: اگر این کارگاه ها در قالب دوره ضمن خدمت برگزار می شد آن وقت چند میلیارد هزینه دربر داشت. جلسات مشترکی بین معلمان و اولیان برگزار می کنیم تا نحوه فرآیند آموزشی مقطع ابتدایی که تغییر کرده را به اولیای دانش آموزان این مقطع نیز منتقل کنیم.

نظر شما