شناسهٔ خبر: 19596819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توسعه زیرساخت‌ها مهمترین عملکرد دوره چهارم شورای شهر رباط کریم

رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم گفت: توسعه زیرساخت‌ها مهمترین عملکرد دوره چهارم شورای شهر رباط کریم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا تاجیک با بیان اینکه دوره چهارم شورای اسلامی شهر رباط کریم از ثمربخش ترین دوران فعالیت شوراها در این شهر بوده است ، افزود : در این دوره با وجود چالش های فراوانی که در مسیر تصمیمات بزرگ قرار داشت با مشارکت و همدلی توانستیم نقش مهمی را در مدیریت شهرانجام دهیم .

تاجیک تصریح کرد : از مهمترین موضوعاتی که در این دوره با آن روبه‌رو شدیم انتخاب شهردار جدید بود که خوشبختانه مهندس مختاری با عملکرد مناسبی که از خودشان نشان داده اند ما را از این آزمون سربلند بیرون آورده و با همکاری و همدلی ایشان پروژه‌های عظیمی در شهر تعریف و اجرا گردید.

 رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم گفت : در دوره چهارم علاوه بر تعامل با همه نهادهای اجرایی و شهری و حل بسیاری از مسائل رویه های اداری و گره های موجود در اجرا اقدامات مهمی در ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه با همکاری همه نهادها رقم خورد .

وی ادامه داد : در این دوره بیش از ۱۶۰ طرح در راستای توسعه زیرساختهای شهری تصویب شد و چهار دوره بودجه سالانه شهرداری،  صدها برنامه اجتماعی و فرهنگی در جهت توسعه شهر اجرا شد که همشهریان گرامی می توانند برخی نتایج عینی آن را در شهر مشاهده نمایند.

 تاجیک در پایان تصریح کرد: قضاوت و ارزیابی با مردم شریف رباط کریم خواهد بود و همه آنچه انجام دادیم قدم کوچکی در جهت رشد و توسعه شهر رباط کریم بوده و البته نقص ها و کاستی‌هایی نیز وجود داشته است که امیدواریم در آینده رفع گردد و مردم عزیز رباط کریم به آنچه که شایسته شان است دست پیدا کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما