شناسهٔ خبر: 19596769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اولین روز حضور گل‌محمدی در تبریز چطور گذشت؟ + تصاویر

R1443/P1015135/S3,27/CT12

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صبح امروز (شنبه) در تبریز حاضر شد و به بازدید از امکانات این باشگاه پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی صبح امروز (شنبه) از طریق فرودگاه شهید مدنی در تبریز حاضر شد و با استقبال حاضران در فرودگاه مواجه شد. تعدادی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی با حضور در فرودگاه تبریز از سرمربی جدید تیم‌شان استقبال کردند.

یحیی گل محمدی پس از حضور در باشگاه تراکتورسازی، از اماکن ورزشی موجود بازدید کرد. او پس از ارزیابی امکانات مجموعه، استخر، سالن بدن‌سازی و سالن سرپوشیده باشگاه در کمپ اختصاصی نیز حاضر شد.

وی کیفیت چمن کمپ اختصاصی را بررسی کرده و از رختکن این مجموعه نیز دیدار کرد. گل‌محمدی در ادامه در زمین چمن مصنوعی باشگاه حاضر شد.

پس‌ از آن بازدید از زمین‌های تمرینی جانبی که در طول فصل در اختیار سرخ پوشان قرار می‌گیرد در برنامه کار سرمربی جدید تراکتورسازی قرار گرفت تا نخستین روز کاری گل محمدی به بازدید از اماکن ورزشی باشگاه اختصاص پیدا کند.

گل‌محمدی همچنین با مسئول کانون پیشکسوتان باشگاه تراکتورسازی نیز دیدار کرد. گل محمدی سال 68 در تیم تراکتورسازی بازی کرده است. هدایت مهابادپور، مسئول فعلی کانون مربیان، سرمربی تیم تراکتورسازی در آن مقطع بود.

انتهای پیام/

نظر شما