شناسهٔ خبر: 19596758 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کشف ۹۱ درصد جرایم فضای مجازی در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: حرفه ای گرایی پلیس، منجر به کشف ۹۱ درصد ازجرایم فضای مجازی در استان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد علی گودرزی اظهارداشت: بدون‌ تردید درعملیات بزرگ و غرورآفرین بیت المقدس در سوم خرداد ۶۱، رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر، فتح خاک نبوده بلکه فتح ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی است.

وی افزود: خدا را شاکریم که کشور ما نسبت به کشورهای همسایه در یک امنیت بسیار بالایی قرار دارد و این مرهون مجاهدت ها و زحمات همه عزیزان در مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اتحاد، همدلی و مشارکت سه شاخص مهم استقرار امنیت پایدار در استان بوده و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در این مسیر با احساس مسئولیت حرکت کرده و همیار پلیس باشند،گفت: حرفه ای گرایی پلیس، منجر به کشف ۹۱ درصد ازجرایم فضای مجازی در استان شده است.

گودرزی ادامه داد: یکی از زمینه های اصلی بروز مشکلات خانوادگی و اصولا نارضایتی از زندگی مشترک، فضای مجازی است که تحت تأثیر تولیدات رسانه ای بوجود آمده و باعث گردیده تا سطح توقع و انتظار از زندگی های مشترک به خصوص در میان نسل جوان بالا برود.

وی بیان کرد: خدمتگزاری صادقانه نیروهای مسلح بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون شک مردم قدردان این زحمات هستند و ارائه خدمات به خدمتگزاران مردم یک عبادت بزرگ است و نظام جمهوری اسلامی ایران با دو محوریت سلامت و امنیت به توسعه و پیشرفت دست می‌یابد.

نظر شما