شناسهٔ خبر: 19596742 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از «نفس» تا «ماه سپید» در شبکه سه

مدیر شبکه سه سیما گفت: این شبکه سریال و برنامه‌های متنوعی از جمله «نفس»، «ماه عسل»، «ماه سپید»، «مسابقه‌های فوتبال و والیبال» و ترتیل‌های ویژه را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -
علی اصغر پور محمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: خوشحالیم که شبکه سه بنیان گذار پخش ترتیل قرآن بوده است و امسال هم ترتیل دسته جمعی از قم و به احتمال زیاد تبریز داریم.

مدیر شبکه سه ادامه داد: «نفس» هم سریال ماست که از مدت‌ها پیش کلید خورده است و بازیگران و عوامل زیادی برایش زحمت کشیده‌اند؛ این سریال یک مجموعه عاشقانه است که حوادث سال‌های ۵۶ تا ۶۰ در آن دیده می‌شود.

پور محمدی افزود: نفس ۳۰ قسمتی ساعت ۲۱ هر شب روی آنتن می‌رود و تا بعد از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: «ماه عسل» نیز ویژه برنامه افطار ما به حساب می‌آید که امسال سوژه‌ها و موضوعات بهتر و جامع تری را دنبال می‌کند و هر شب حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود؛ دو جنگ شبانه هم داریم که با نام‌های «ماه سپید» و «مردم گرامی» بعد از خبر شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه سه گفت: یک برنامه پزشکی با موضوع طب سنتی نیز داریم و سمت خدا نیز در ماه مبارک رمضان دو روز در هفته ویژه احکام روی آنتن می‌رود.

پور محمدی افزود: امسال رویداد‌های ورزشی زیادی در ماه مبارک رمضان داریم که تعدادی از آن‌ها را ما و تعدادی را شبکه ورزش پخش می‌کند؛ دیدار ایران و ازبکستان و تعدادی از مسابقات لیگ جهانی والیبال از این شبکه پخش می‌شود.

نظر شما