شناسهٔ خبر: 19596656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بناب:

برنده اصلی انتخابات شهدا، فاتحان خرمشهر و مردم بودند

بناب- امام جمعه بناب گفت: کم و کیف برگزاری انتخابات در مقطع حساس کنونی و موقعیت خطیر جهانی یک معجزه بود و پیروز و برنده اصلی آن شهدا، فاتحان خرمشهر و مردم بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت االاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی شنبه بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار کرد: در این موقعیت خطیر جهانی که شیاطین و خناسان روی زمین تمام اطراف ایران اسلامی را برای ملت ها به جهنم تبدیل کرده و هر روز غائله خطرناکی را طراحی می کنند، برگزاری انتخابات در این موقعیت جهانی برای ایران اسلامی یک معجزه، پیروزی و فتح و ظفر بود و نباید آن را دست کم گرفت.

وی افزود: یقین بدانیم پیروز و فاتح انتخابات انقلاب، ملت ایران، خون شهدا، فاتحان خرمشهر، مجاهدت ها و فداکاری رزمندگان مدافع حرم بودند و باید این فتح و پیروزی را به مجاهدان، رزمندگان اسلام، مدافعان حرم، نیروهای مقاومت و روح مطهر امام راحل(ره) تبریک گفت.

وی با تمجید از صبر و تحمل و دلاورمردی های ملت ایران که ۳۸ سال در برابر هجمه های مختلف دشمنان مقاومت کرده اند؛ تأکید کرد: مردم ایران در این انتخابات عمدتاً به دو طلبه و روحانی رأی دادند و با وجود مشارکت کم نظیر و بیش از ۴۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات جمعه گذشته، اگر درست برنامه ریزی می شد، احتمال مشارکت ۵۰ میلیون نفر نیز وجود داشت و این مشارکت بالا قطعاً در افزایش و بالابردن امنیت این نظام نقش اساسی دارد.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر اذعان کرد: در این روز فرزندان برومند این ملت با یک معجزه الهی یک کار ناممکن را به ممکن تبدیل کردند و به دنبال این معجزه بود که امام راحل(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد.».

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با بیان فیوضات این ماه مبارک تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت است که به سیاهی های درونی خود پایان دهیم و این ماه فرصت و غنیمتی است که با توبه و استغفار می توان آزادی و حریت خود را تثبیت کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور رئیس جمهور آمریکا در عربستان و برگزاری نشست های متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر ما خودمان باشیم، هزاران شیاطین روی زمین نیز نمی توانند کاری انجام دهند و جمهوری اسلامی ایران همواره سربلند به مسیر خود ادامه می دهد.

نظر شما