شناسهٔ خبر: 19596617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان رضوی با مقامات آیسسکو در رباط پایتخت مراکش

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سازمان آموزشی علمی و فرهنگی اسلامی آیسسکو به رباط پاتیخت مراکش سفر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی ، سید جواد حسینی در این سفر با دکترعبدالعزیز عثمان دبیر کل آیسسکو، دیدار معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان رضوی با مقامات آیسسکو در رباط پایتخت مراکشمدیرکل امور فرهنگی آیسسکو و مدیر کل علوم آیسسکو دیدار و گفتگو کرد.

حسینی ضمن تشریح برنامه های صورت گرفته در رخداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، گفت: در طول 52 هفته سال 2017 برای ایجاد گفت و گو و تعامل بین گروههای مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برنامه ریزیهای متعددی صورت گرفته که خود زمینه ای برای افزایش زائران و گردشگران کلانشهر مذهبی مشهد است.

او افزود: در این راستا 150 برنامه بین المللی پیش بینی شده است که تاکنون 71 برنامه در مشهد برگزار شده است. در این دیدار، دبیر کل آیسسکو از کوشش مسئولان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری باشکوه رویداد مشهد 2017 ابراز خوشنودی کرد و بر تعهد نهاد خود برای کمک به موفقیت بیشتر این رخداد از طریق اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

مقر اصلی آیسسکو در رباط پایتخت مراکش قرار دارد.

نظر شما