شناسهٔ خبر: 19596441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اولتیماتوم میلان به دوناروما

خبرگزاری تسنیم

سران باشگاه میلان دروازه‌بان جوان خود را تهدید کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، جان‌لوئیجی دوناروما که از او به عنوان جانشین جان‌لوئیجی بوفون در تیم ملی فوتبال ایتالیا یاد می‌شود، در ماه فوریه بود که 18 ساله شد و حالا می‌تواند اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا برساند، اما مذاکرات مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان ایتالیایی با سران باشگاه میلان برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است.

باشگاه میلان در نظر دارد دستمزد این دروازه‌بان را در قرارداد جدید به 3 تا 3.5 میلیون یورو در سال افزایش دهد، اما هنوز طرفین به توافقی در این خصوص نرسیده‌اند. دستمزد کنونی دوناروما 250 هزار یورو در سال است و تا ماه ژوئن 2018 با میلان قرارداد دارد.

روزنامه‌های ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، «توتو اسپورت» و «کوریره دلا سرا» در شماره‌های امروز (شنبه) خود گزارش دادند که باشگاه میلان به دوناروما اولتیماتوم داده در صورتی که تا تاریخ 30 ژوئن (9 تیر) قراردادش را با این تیم تمدید نکند، فصل آینده به طور کامل از ترکیب خود بیرون خواهد گذاشت و به نوعی او را تهدید کرده است.

دوناروما از آکادمی باشگاه میلان تبدیل به چهره‌ای سرشناس در جهان فوتبال شد و در صورتی که میلان اقدام به فروش وی کند، سود قابل‌توجهی نصیب این باشگاه خواهد شد، اما مالکان چینی میلان قصد حفظ دوناروما را دارند.

گفته می‌شود منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن دروازه‌بان ملی‌پوش روسونری است و خود را آماده ارائه پیشنهادی 70 میلیون یوروی به میلان می‌کند، این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد هم وضعیت دوناروما را زیرنظر دارد تا در صورت جدایی داوید دخه‌آ از این تیم، شانس خود را برای جذب وی را بیازماید.

نظر شما