شناسهٔ خبر: 19596348 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله: قتل مردم بی گناه بحرین، یمن و العوامیه جنایت علیه بشریت است

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل   خبرگزاری صداوسیما   به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان کشته شدن مردم بی گناه بحرین، یمن و العوامیه را جنایت علیه بشریت و اوج تروریسمی دانست که عربستان به ادعای اسلام و مبارزه با تروریسم مرتکب آن می شود.
شیخ علی دعموش در خطبه های نماز جمعه گفت: عربستان و همپیمان آن آمریکا نه تنها به بدترین شکل ممکن مرتکب اقدامات تروریستی می شوند بلکه این دو سرکردگان اصلی تروریسم در منطقه و جهانند.
شیخ علی دعموش گفت: از مصادیق دروغهای آشکار این است که این دو کشور، ایران و جنبش مقاومت در لبنان و فلسطین را به تروریسم متهم می کنند و ایران را رأس پیکان تروریسم جهانی می دانند، در حالی که همه دنیا این آمریکا و عربستان سعودی را پایه و اساس و منبع اصلی تروریسم می داند.
شیخ علی دعموش افزود: آل سعود وهابی و شرکای آمریکایی و اسرائیلی آنها بنیان گذاران تروریسم در منطقه و جهان، حامیان ، تامین کنندگان مالی و نوک پیکان آن هستند ، نه ایران، حزب الله و جنبشهای مقاومت درمنطقه.
وی افزود جمهوری اسلامی و حزب الله و همپیمانان آنها و جنبشهای آزادیبخش و مقاومت در منطقه همان کسانی هستند که درمقابل تروریسم ایستادند و خونهای پاک و شهدای عزیزی را در این راه تقدیم کردند. در حالی که شما چه در گذشته و چه حال تروریسم را تحریک می کنید و از گروههای تروریستی برای اجرای طرحها و توطئه هایتان استفاده می کنید.
وی تاکید کرد: مقاومت با تمام توان و با شجاعت به این جنگ ادمه خواهد داد و ملت (لبنان) و ملتهای مظلوم و شریف منطقه و همه آزادگان جهان با آن همراه خواهند بود و برگزاری نشستها و شراکت با آمریکا و اسرائیل برای شما سودی نخواهد داشت.

نظر شما