شناسهٔ خبر: 19595140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جعفرزاده:تلاش برای هماهنگی با فراکسیون امید/انتخابات هیات رئیسه مجلس هم به خوبی برگزار می شود

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از تلاش برای ایجاد هماهنگی با فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه خبر داد و گفت: سعی می کنیم انتخابات هیات رئیسه مجلس هم به خوبی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره انتخابات هیات رئیسه دومین سال دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ما با تغییر در هیات رئیسه و تغییر آقای مطهری به دلیل اینکه وی الگوی آزادی خواهی است؛ مخالفیم.
وی با بیان اینکه باید فرقی بین اصولگریان و اصلاح طلبان وجود داشته باشد، تصریح کرد: البته باید کمی ادبیات دوستان اصلاح طلب ما تغییر کند، یعنی نباید آنها مانند اصولگرایان بگویند هرکسی با ما نیست پس برضد ما است.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ممکن است در موضوعی ما با فراکسیون امید هم رای باشیم و در موضوعی نباشیم، اظهار داشت: براساس اطلاعاتی که من دارم این است که درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس تلاش بسیار زیادی شد که با فراکسیون امید هماهنگی های لازم صورت گیرد.
وی تصریح کرد: اما ظاهرا فراکسیون امید مطالباتی داشته که امکان عملی شدن آن نبوده است و سطح توقعات آن در حدی بوده که قابلیت عملی شدن را ندارد.
این عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین خاطر نشان کرد: برای ما در فراکسیون مستقلین ماندن لاریجانی و مطهری در مسندهای کنونی مهم است.
وی با بیان اینکه برخی از دوستانمان در فراکسیون امید مصاحبه هایی توهین آمیز علیه فراکسیون مستقلین کرده اند، تصریح کرد: این موضوع اعضای فراکسیون مستقلین را ناراحت کرده است در حالیکه فراکسیون امید می توانست از ظرفیت فراکسیون مستقلین استفاده کند.
جعفرزاده با انتقاد از این سخنان که گفته می شود برخی از اعضای فراکسیون مستقلین با لیست امید آمدند و پس از انتخابات امیدی ها را جا گذاشته اند، تصریح کرد: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری برخی از اعضای مستقلین بسیار بیشتر از برخی از افرادی که در لیست امید بودند، به آقای روحانی در انتخابات کمک کردند که از این افراد می توان به بهروز نعمتی نماینده کنونی تهران اشاره کرد که ستاد اصولگرایان حامی روحانی را راه انداخت.
وی با بیان اینکه حتی بنده به عنوان یکی از اعضای مستقلین در مجلس در ایام انتخابات در یک روز به 6 شهر سفر و برای روحانی تبلیغ کرده ام، اظهار داشت: برخی از اعضای لیست امید فقط در یک فراکسیون حضور دارند و اثرگذار نیستند.
گفتنی است دومین هیات رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفته جاری انتخاب می شوند.
سیام**9103**1429
خبرنگار: حمید شهریاری**انتشار:محسن طاهرزاده

انتهای پیام /*

نظر شما