شناسهٔ خبر: 19594627 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

مهدهای قرآنی جایگاهی امن برای پرورش نسل جدید

گروه اجتماعی: سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مهدهایی که با محوریت قرآن و آموزه‌های دینی فعالیت می‌کنند جایگاهی امن برای پرورش فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز 6 خرداد در جمع مدیران مهد کودک‌ها و مشاوران مذهبی خراسان‌جنوبی گفت: مربیان مهد کودک‌ها از اجر بسیار بالا و والایی برخوردار بوده چرا که همانند مادر به امور تربیت مشغول هستند .

وی اظهار کرد: مهدهایی که با محوریت قرآن و آموزه‌های دینی فعالیت می‌کنند جایگاهی امن برای پرورش فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.

رضایی با بیان اینکه مهد کودک‌ها نباید صرفا محلی برای نگهداری کودکان باشد، افزود: باید تمام نیازهای کودکان مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: باید اوقات بچه‌ها در مهد کودک‌ها بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند پر شود.

رضایی تاکید کرد: باید در مهد کودک‌ها تلاش شود که ذهن و دل کودکان مملو از محبت اهل بیت(ع) شود.

وی با بیان اینکه کودکان توان استفاده از سخنرانی به طور مستقیم را ندارند، خاطرنشانکرد: باید مفاهیم اسلامی از طریق شعر، اجرای نمایش، طراحی مسابقه و قصه گویی به آن‌ها آموزش داده شود.


نظر شما