شناسهٔ خبر: 19593538 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از سوی ستاد توسعه فناوری‌های شناختی صورت گرفت؛

حمایت از چاپ 70 عنوان کتاب مربوط به علوم‌شناختی

معاونت علمی ریاست جمهوری

تاکنون از 70 عنوان کتاب مرتبط با حوزه علوم شناختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برای چاپ حمایت به عمل آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمایت از انتشار کتاب‌های مربوط به علوم شناختی یکی از فعالیت‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی است.

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از کتاب‌های ترویجی و کتاب‌های درسی که توسط ستاد سفارش داده شده باشند یا رأسا توسط ناشران علاقه‌مند به حوزه علوم شناختی انتشار یافته باشند، انجام می‌شود.

برخی از کتاب‌های مورد حمایت ستاد صرفا به صورت دیجیتال و در وب‌سایت‌ها انتشار می‌یابند. حمایت ستاد از کتاب‌های چاپ شده به صورت پرداخت به مؤلف یا مترجم و خرید از انتشارات است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، حمایت از فعالیت‌های ترویجی در حوزه علوم وفناوری‌های شناختی از نظر این ستاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین حمایت از چاپ کتاب‌های این حوزه نیز در این راستا قرار دارد زیرا آشنا کردن آحاد جامعه با علوم وفناوری‌های شناختی و دستاوردهای علمی و عملی اصیل آن، زمینه‌ساز افزایش بکارگیری آنها و بالطبع افزایش رفاه فردی و اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی انسان می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما