شناسهٔ خبر: 19589699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

عون: در مبارزه با تروریسم کنار مصر هستیم

باشگاه خبرنگاران جوان

«میشل عون» رئیس جمهوری لبنان حمله تروریستی به اتوبوس حامل مسیحیان قبطی در مصر را که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر انجامید، محکوم کرد و گفت: لبنان در مبارزه با تروریسم و هرآنچه امنیت و ثبات مصر را تهدید می کند، در کنار این کشور ایستاده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش  بولتن نیوز ، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان حمله تروریستی به اتوبوس حامل مسیحیان قبطی در مصر را که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر انجامید، محکوم کرد و گفت: لبنان در مبارزه با تروریسم و هرآنچه امنیت و ثبات مصر را تهدید می کند، در کنار این کشور ایستاده است.

وی در پیامی به «عبدالفتاح السیسی» همتای مصری اش و نیز پاپ اسکندریه و پاپ کلیسای قبطی ارتدوکس (تواضروس دوم) کشته شدن شهروندان مصر در این حادثه را تسلیت گفت و برای سلامتی مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

در همین راستا وزارت خارجه مصر نیز در بیانیه ای جداگانه این حادثه را محکوم کرد و بر همبستگی با این کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

از سوی دیگر، شیخ «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان و شیخ «عبداللطیف دریان» مفتی لبنان نیز در بیانیه های جداگانه حمله تروریستی به مسیحیان قبطی در مصر را محکوم کردند.  

نظر شما