شناسهٔ خبر: 19587758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب جمعه بجنورد: آنچه در روز انتخابات رخ داد از جنس فتح خرمشهر بود

بجنورد - ایرنا- خطیب جمعه بجنورد با قدردانی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: آنچه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال رخ داد از جنس فتح خرمشهر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: این انتخابات انقلاب را بیمه و دشمن را عصبانی کرد.
وی با بیان اینکه اتفاقی از نوع جهنمی بین سران کفر، شرک و نفاق شکل گرفته است به سفر رئیس جمهور آمریکا به ریاض اشاره کرد و گفت: آنچه در ریاض با حضور سران عرب و سران کشورهای اسلامی به سرکردگی ابلیس بزرگ اتفاق افتاد، تکرار همان جریان شیطانی است که در تقابل با خط امام حسین (ع) قرار دارد.
وی تصریح کرد: گفته اند خط فکری جمهوری اسلامی ایران تهدید برای آنان است و باید با آن مقابله کرد.
حسینی خراسانی افزود: گفته اند باید دست به دست دهند تا ملت ایران را از کره زمین بردارند اما سران کفر و شرک بدانند که دیر بیدار شده اند و امروز مردم ما اعلام می‌کنند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اینها از فرهنگ امام حسین (ع) که در جهان دمیده شده است می ترسند باید بدانند که حسینیان و پیروان حسین ع اجازه​ نمی دهند که در دنیا قلدری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه ​به مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید به مردم خدمت کنند البته سخن درباره خدمت به مردم زیاد تکرار شده و اکنون مردم باید خدمت را ببینند.
حسینی خراسانی با بیان اینکه خدمت به مردم به نفع مسئولان است گفت: ملت و دولت باید با هم باشند.
وی به برخی بداخلاقی ها در مناظره‌های انتخاباتی اشاره کرد و افزود: در این مناظره‌هاحریم و حرمت ادب اجتماعی را جریحه دار کردند و برخی خط قرمز ها زیر پا گذاشتند. در فضای انتخابات و مناظر ه عصبانی و هیجانی شدند اما اکنون باید در عمل ثابت کنند که به فکر خدمت به مردم هستند.
وی مردم و مسئولان را به تقوا توصیه کرد و افزود: دنیای بی تقوا تاریکی، ما بدون تقوا بی برکت و سیاست بدون تقوا شیطنت است.
در پایان نماز جمعه 2 راس گاو به منظور دفع بلا در استان خراسان شمالی قربانی شد. زلزله اخیر بجنورد موجب کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 400 نفر شد.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما