شناسهٔ خبر: 19587461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

کریستاد:استراتژی فدراسیون در بحث تیم های پایه به روز است

عضو پنل گرس روتز کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان دومین همایش ملی فوتبال پایه گفت: باید بر اجرایی کردن برنامه ریزی ها و فرآیندهای استراتژیک که از دل چنین همایش هایی بیرون می آید اصرار داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال اندرس کریستاد که برای حضور در دومین همایش ملی فوتبال به تهران سفر کرده بود در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره راه های پیشرفت فوتبال پایه عنوان کرد:پیشنهاد مشخص و روشن من این است که  فدراسیون با آکادمی و مدارس فوتبال بیشتر تعامل داشته باشد.این مسیر خوبی است که می تواند اهداف فدرسیوان ها در زمینه پایه را محقق کند.در کنار این،با حمایت دولت و وزارت ورزش و آموزش و پرورش مسیر استعدادیابی با توان بیشتری طی خواهد شد.
وی درباره شناخت خود از فدراسیون فوتبال ایران گفت:
من روز پنجشنبه گذشته صحبت های رییس فدراسیون فوتبال ایران را در کنفرانس فوتبال پایه شنیدم و به این نتیجه رسیدم که طرز تفکر او  تیم تحت مدیریتش مدرن و به روز است.او استراتژی خیلی خوب و به روزی در آینده فوتبال و گرس روتز در همایش ترسیم کرد.در این میان باید بر اجرایی کردن برنامه ریزی ها و فرآیندهای استراتژیک که از دل چنین همایش هایی بیرون می آید اصرار داشت.
کریستاد درباره منشور فوتبال پایه اظهار داشت:به طور کلی منشور فوتبال پایه  ۴ سطح آموزشی را شامل می شود که از سطح پایین پایه آغاز می شود. اگر در هر سطحی،فرد موفق بشود باشگاه می تواند او را به سطح بعدی ارتقا دهد.
وی درباره فعالیت های خود در پنل  grass roots کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت:پس از سال ها فعالیت در فدراسیون فوتبال نروژ،17 سال قبل برای توسعه فوتبال به ویتنام رفتم و به دنبال آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا،عضو پنل گرس روتز شدم.خوشحالم در این سال ها خروجی کارم خوب بوده است.





نظر شما