شناسهٔ خبر: 19585168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اتحادیه فوتبال آرژانتین به سویا غرامت می‌دهد

۱۱ خرداد؛ معارفه سامپائولی به عنوان سرمربی آلبی‌سلسته

خبرگزاری تسنیم

با توافق اتحادیه فوتبال آرژانتین و باشگاه سویا، سرمربی سفیدپوشان آندلس به یک قدمی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورش رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، همان طور که در اکثر رسانه‌هایی اسپانیایی اعلام شده بود، خورخه سامپائولی سرمربی سویا با فسخ قراردادش با این باشگاه، به آرژانتین برمی‌گردد تا هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.

به گزارش نشریه آس اسپانیا، اتحادیه فوتبال آرژانتین طی توافقی با باشگاه سویا پذیرفته است که غرامت 1.5 میلیون یورویی فسخ قرارداد سامپائولی - کسی که تابستان سال پیش هدایت سویا را برعهده گرفت – بپردازد و او را جانشین ادگاردو بائوسایی که دو ماه پیش برکنار شد، بکند.

به نوشته آس، مراسم معارفه سامپائولی روز اول ماه ژوئن (11 خرداد) برگزار می‌شود و او کار خود را بر نجات آلبی‌سلسته از ناکامی نرسیدن به جام جهانی 2018 روسیه آغاز خواهد کرد.

سویا در فصلی که گذشت لالیگا را در رده چهارم به پایان رساند و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد. این در حالی است که تیم ملی آرژانتین اکنون در جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای لاتین پنجم است  و برای صعود مستقیم به جام جهانی باید مرحله انتخابی را جزو 4 تیم بالای جدول به پایان برساند. ماندن در رده پنجم آلبی‌سلسته را به پلی‌آف بین قاره‌ای خواهد فرستاد.

نظر شما