شناسهٔ خبر: 19583186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور در انتخابات همبستگی از جنس فتح خرمشهر است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضور گسترده مردم ایران در انتخابات حضور و همبستگی از جنس فتح خرمشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهارداشت:سران استکبار به دنبال محو کردن ایران از روی زمین هستند اما اتحاد مردم ایران در انتخابات، کشورهای استعمارگر را ترسانده است.

 


وی با اشاره به سفر اخیر ترامپ به خاورمیانه و بیان این نکته که آنان به بهانه های واهی و مختلف سعی می کنند که ایران را تروریست بنامند در حالی که خود حقوق بشر را نقض می کنند؛ تصریح کرد: آمریکا با فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه میان کشور های مسلمان به دنبال فروش تسلیحات نظامی و کسب درآمد و تضمین رونق اقتصادی در کشورش است اما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 


آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه حضور پرشور مردم ایران در انتخابات موجب عصبانیت کشور های نقض حقوق بشر شده است و ملت ایران با حضورگستره خود سبب ایجاد و ترس در برخی از کشورها شدند؛ ادامه داد:حضور گسترده مردم ایران در انتخابات حضور و هم بستگی از جنس فتح خرمشهر است که این حضور به همه دنیا در عرصه های مختلف تاریخ ثبت شده است.

 


وی با افزودن هرگاه که نیاز بوده ملت ایران در صحنه های مختلف حاضر شده اند و اجازه نداده اند که بدخواهان فکر کنند که این مردم دست از نظام اسلامی کشیده اند؛ با تاکید بر اینکه مردم باید با پشتوانه رهبری برای پیشرفت کشور تلاش کنند گفت:یک هفته از انتخابات گذشته و مردم باید با راهنمایی های رهبری بیش از پیش بذای پیشرفت کشور گام بردارند.

 


خطیب موقت جمعه بجنورد تأکید کرد: با پایان یافتن انتخابات باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شده و کدورت ها کنار گذاشته شود و همه به فکر رفع مشکلات در جامعه باشیم؛ فرارسیدن ماه مبارک رمضان یادآورشد:در این ماه نباید نیازمندان و ایتام را فراموش کنیم باید با خود سازی برای دنیا و آخرت خود ثواب کسب کنیم.

نظر شما