شناسهٔ خبر: 19579543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار اردستان:

آزادی خرمشهر یک حماسه ملی و به یاد ماندنی برای ملت است

اردستان، کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: سوم خرداد یادآور خاطره آزاد سازی خرمشهر و یک حماسه ملی و فراموش نشدنی برای ملت مسلمان ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز عصر پنجشنبه در همایش ادبی کوثر ولایت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان افزود: خرمشهر برای ملت ایران دارای دو خاطره تلخ و شیرین است.
وی خاطرنشان کرد: خاطره تلخ اشغال این شهر توسط نیروهای صدام و خاطره شیرین آزادی غرور آفرین آن با همه استحکام ها و تجهیزات نظامی پیشرفته صدام صورت گرفت.
فرماندار اردستان سپس به حماسه 29 اردیبهشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: مردم متعهد و مسلمان ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی اضافه کردند.
وی گفت: مردم با این انتخاب خود ضمن اعلام وفاداری به نظام اسلامی پایه های جمهوری اسلامی را مستحکم تر کردند.
فرماندار اردستان افزود: این حضور پرشور کارکردهای مختلفی دارد که باید به نحو احسن از آن ها استفاده کرد.
غیور در خصوص برگزاری همایش ادبی کوثر گفت: ما ضمن استقبال از این برنامه همه گونه همکاری را برای سال های آینده خواهیم داشت.
فرماندار اردستان با اشاره به کمبود امکانات نمایشی و فرهنگی در شهرستان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خواست توجه ویژه ای به این شهرستان کویری و محروم داشته بحث پروژه سینمای اردستان که توسط بخش خصوصی از چندین سال قبل بلاتکلیف و راکد مانده را مشخص و در جهت راه اندازی آن اقدام شود.
وی خاطر نشان کرد: در دوران خدمت دولت تدبیر و امید اقدام های موثردر بخش فرهنگ و هنر صورت گرفته آرامش خاصی به جامعه داده شده و استان اصفهان با تدبیر و برنامه مدیریت استان نقش مهمی ایفا کرده است.
پنجمین دوره همایش شعر کوثر ولایت در اسفند ماه سال 95 در شهرهای استان اصفهان برگزار شد و به علت پایان سال و نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اختتامیه آن به بعد از انتخابات موکول و امروز در شهرستان اردستان به صورت استانی و با حضور شاعران زن استان برگزار شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

انتهای پیام /*

نظر شما