شناسهٔ خبر: 19579503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبرنگار سرشناس به حشره خواری روی آورده است؟+فیلم

در این گزارش لحظاتی از حشره خوردن این خبرنگار مشهور را مشاهده می کنید.

صاحب‌خبر -

خبرنگار سرشناس  به حشره خواری روی آورده است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،خبرنگار مشهوری که چند سال پیش به عنوان یکی از 100 چهره پرنفوذ دنیا توسط نشریه تایم معرفی شد با حرکت تازه اش مقابل دوربین ها نام خود را بر سر زبانها انداخته و به نوعی این اقدامش نقل تمام محافل شده است.

خبرنگار آمریکایی تبار به نام مایکل ایویس مشغول اجرای گزارش زنده جلوی دوربین بود که یک اتفاق باعث شد برای چند لحظه اجرایش را متوقف کند، هرچند که تمام تلاشش را برای ادامه برنامه به کار گرفت اما متاسفانه در آخر تسلیم شد،چون با آن وضعیت دیگر هیچ راهی برای مقاومت نداشت.

ماجرا از این قرار بود که هنگام پخش زنده گزارش مربوط به مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا، مایکل ایویس در حال صحبت کردن بود که یک باره چند حشره پرواز کنان او را غافلگیر کردند و به داخل دهانش رفتند، مایکل سعی کرد قضیه را به روی خودش نیاورد تا ضبط تمام شود اما واقعا بی فایده بود چرا که کم کم داشت احساس خفگی می کرد و از عوامل پشت صحنه درخواست یک لیوان آب کرد.

وی درباره این اتفاق خنده دار به لیزا کرنی یکی از مجریان تلویزیون آمریکا می گوید که برای حشره ها اهمیتی ندارد که تو در چه حال گزارش در پخش زنده هستی آنها کار خودشان را می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما