شناسهٔ خبر: 19579370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام شهردار ساری به مناسبت حضور گسترده مردم در انتخابات

استان‌ها > مازندران - مهدی عبوری در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

 


بسم الله الرحمن الرحيم

خورشيد بار ديگر از افق نگاه ولايت طلوع كرد و ملت حماسه اي غرور انگيز را خلق نمودند.

ايران اسلامي عرصه اثبات حقانيت مردمسالاري شد و عقلانيت در آينه اقدام و عمل زمينه ساز عملگرايي انقلابي ملتي شد كه فرزندان مكتب شهادت بودند.

كهن شهر ساري تبريكات شايان خويش را تقديم رييس جمهور منتخب نموده و تداوم سربلندي ايران بزرگ را در دستان پرتوان ايشان آرزومند است.

به گواهي جهان انتخاباتي كه در سايه امنيت و اقتدار نظام انجام شد موجب سربلندي ملت و رهبري معظم انقلاب در اين آزمون خطير گرديد.

آنچه كه در اين ميانه جلوه گر بود حضور مشتاقان خدمت در دو عرصه انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در مسير سازندگي و توسعه ملي بود كه موج بي دريغ مشاركت را با خود همراه نمود و حماسه ديگري را رقم زد.

مردم ساري همگام با آرمانهاي انقلاب در هر دو جبهه حضوري گسترده داشتند و شورايي را به منصه ظهور رساندند كه برخاسته از بطن مطالبات اهالي شهر و همگام با جريان توسعه رو به رشد پايتخت بهار نارنج خواهد بود تا قطار پيشرفت مركز مازندران با شتاب در مسير عقلانيت و عملگرايي به مقصد مطلوب برسد.

تحقق رضايتمندي و اميد آفريني از منويات مقام عظماي ولايت است كه محقق گشت.

جا دارد كه از مشاركت تمامي همراهان در اين حركت انقلابي و مردمسالار تقديري در خور شان ملت ايران بعمل آوريم و مراتب سپاس خويش را از تمامي دست اندركاران برگزاري انتخابات اعلام داريم

امروز وقت عملگرايي است و تحقق وعده ها تنها اداي ديني است كه مي توان به اعتماد مردم تقديم نمود. امروز هنگامه توجه به توليد، اشتغال و هم افزايي است.

ما با اتكا به ملت مي توانيم كه اين راه به نيمه رسيده را به آخر برسانيم.

در پايان ضمن تشكر از تمامي دلسوزان ملت و خادمين حقيقي و نخبگان و فرهيختگان برگزيده، مراتب تقدير و تبريك خويش را به اهالي شهر و ملت حماسه ساز و منتخبين مردم تقديم مي نمايم.

46

برچسب‌ها:

نظر شما