شناسهٔ خبر: 19579048 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

محمد اصفهانی تیتراژ «نفس» را خواند

محمد اصفهانی خواننده تیتراژ «نفس» سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان شد. تهیه‌کننده مسابقه‌ سینمایی «چهار‌، سه،‌ دو، یک» از شروع ضبط سری پنجم این مسابقه تلویزیونی از نیمه دوم ماه رمضان خبر داد. رادیو ایران با برنامه «به رنگ خدا» به سوالات قرآنی شنوندگان در دنیای امروزی جواب می دهد. به منظور معرفی مساجد فعال و طراز اول کشور در ماه مبارک رمضان، برنامه شبستان هر روز از شبکه یک به روی آنتن می رود. نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون که هیچ پستی از ازدواجش با علی اوجی منتشر نکرده بود، بالاخره به این موضوع واکنش نشان داد. خداوند مومن است و به ما امنیت می دهد. این محور موضوعی دومین برنامه از تو به یک اشاره در شب گذشته بود که با سوال امن ترین جای زندگی کجاست؟ همراه شده بود. بهنوش بختیاری در اینستاگرامش درباره اینکه چرا از همسر و فرزندش عکسی منتشر نمی کند, توضیح داد. برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته، برای بار سوم میزبان حجت الاسلام علی سرلک شد. کمتر بازیگری را می‌شناسیم که در کارنامه‌‌اش به اندازه فرهاد آئیش تنوع نقش وجود داشته باشد؛ خواننده لس‌آنجلسی، یک روحانی، قاضی و حتی قاتل زنجیره‌ای! و آئیش در ایفای تمامی این نقش‌های متنوع و متضاد، موفق بوده است. طبق سال‌های گذشته معاونت سیما برای ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است. امسال هم همزمان با آغاز ماه صیام پخش سریال‌ها، برنامه‌های ویژه سحرگاهی، افطار و ترکیبی از شبکه‌ها آغاز شده است. کوروش تهامی در «آشوب» ساخته کاظم راست‌گفتار نقشی پیچیده و پرماجرا را بازی می‌کند و با بازی خوبش باعث همراهی تماشاگر تا پایان فیلم می‌شود. تهامی در «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که بزودی اکران می‌شود، هم به همین اندازه و بلکه بیشتر شما را غافلگیر خواهد کرد. به بهانه اکران آشوب و مسیر تازه بازیگری تهامی با این هنرمند توانا، آرام و بی‌حاشیه سینما، تلویزیون و تئاتر گفت‌وگو کردیم، هرچند در این مصاحبه خواهید خواهند که ظاهرا آرامش و کار بدون حاشیه چندان موجب دیده شدن بازیگران نمی‌شود. برای چندمین سال پیاپی رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار بی‌قراران» هر سحر میزبان مردم دیندار و روزه‌دار کشورمان است. این برنامه با طراحی بخش‌هایی مختلف سعی می‌کند شنوندگان رادیو، بیشترین نفحات معنوی را از این ماه

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی «نفس»، محمد اصفهانی پیش از این نیز با سامان و فرید سعادتمند آهنگساز همکاری کرده و ترانه ای از عبدالجبار کاکایی را در سال ۸۹ برای تیتراژ سریال «ارمغان تاریکی» خوانده بود.

او این بار در تجربه مشترک دیگری با کاکایی و سامان، شعری در فضای عاشقانه را برای سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما خوانده است.

«نفس» پنجشنبه چهارم خرداد آخرین روز تصویربرداری را پشت سر گذاشت و بخش‌های پایانی مراحل فنی آن از جمله ساخت تیتراژ، تدوین و صداگذاری در حال انجام است.

این سریال که از نیمه شهریور ماه سال ۹۴ وارد پیش تولید شده و در پاییز و زمستان آن سال نیز بخش هایی از آن مقابل دوربین رفت، با فراز و نشیب‌هایی روبرو بود و ساخت آن سرانجام در خرداد ماه ۹۵ از سر گرفته شد و تا خرداد ۹۶ ادامه داشت.

«نفس» همچون دو سریال گذشته «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به داستانی پر حادثه در بستر رویدادهای انقلاب می پردازد.

بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی، سودابه بیضایی، الهام نامی، پژمان جمشیدی، احسان امانی، هادی عامل هاشمی، مهرداد طوفانیان، شهاب شادابی، مجید سعیدی، پیمان مقدم، فرید کلهر، آتوسا راستی، فوژان قبادیان، سیامک احمدی و با حضور افتخاری داریوش فرهنگ و فاطمه گودرزی و با هنرمندی هدایت هاشمی، هادی حجازی فر و با معرفی ساناز سعیدی.

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه جلیل سامان، در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از این شبکه روی آنتن می رود.

نظر شما