شناسهٔ خبر: 19577692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندار گیلان:

گیلانیان به فریضه پرداخت زکات به نیازمندان پاببندند

رشت- محمد علی نجفی استاندار گیلان در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به عملکرد منسجم دریافت زکات و تقسیم آن بین محرومان و نیازمندان در سال گذشته گفت: پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وجوهات نقدی در قالب زکات برای نیازمندان نشان از پایبندی مردم گیلان به دین مبین اسلام دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی ظهر پنجشنبه در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تقرب الهی است.

وی با اشاره به حضور ۸۳ درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان داشت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، دلیل ایجاد این حماسه بزرگ بود.

نجفی تبلیغ سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری توسط روحانیت را از دیگر عوامل حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خواند و خاطر نشان کرد: رای ۷۰ درصد به بالای شرکت کنندگان گیلانی به دولت ، این استان را در زمره ۴ استان کشور در زمینه اعتماد به دولت قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شوراها تمامی افراد با برنامه‌ها و عقاید سیاسی مختلف برای خدمت به مردم در رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند خاطرنشان کرد: زمان رقابت‌ها دیگر تمام شده است و حالا باید همگان دست در دست هم برای ساختن ایرانی آبادتر و گیلانی بهتر تلاش کنند.

نجفی با اشاره به اینکه نباید حس دشمنی و کینه‌ورزی در بین کسانی که منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هستند نسبت به منتخبان وجود داشته باشد گفت: رای کسانی که به دولت کنونی رای ندادند برای مسئولان استان گیلان محترم است و دولت برای خدمت به همگان به روی کار آمده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم فقط در بخش‌های دولتی امکان پذیر نیست اظهار داشت: کسی که با نیت خدمت پا به عرصه انتخابات گذاشته است جا، مکان و بخش دولتی  و خصوصی برایش مطرح نیست.

نظر شما